Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '12

 
Kategori
Futbol
 

Alex De Souza

Alex De Souza
 

Güle – güle Alex 

Ben bu gidişleri iyi bilirim.

Bizlerin vefasızlığını da iyi bilirim.

Bir hikâye vardır hep anlatılır. Kırk yıl sırtında taşırsın:

“Çok yoruldum, bir nefes alayım” dersin…

Biter. Gerçekten biter. Bitenin içinde dostluk olur, bitenin içinde aşk olur, bitenin içinde aile olur. 

Bir gün gönlümüzün sultanıdır kadın ya da erkek!

Bir gün sonra sultanlık yerlerde geziyordur! Anlayabilene aşk olsun…

Bugün bir gazete diyorki:

3 Süper lig şampiyonluğu

2 kez gol kralı olan ilk ve tek yabancı

1 sezonda en fazla gol atan yapancı oyuncu

Fenerbahçe formasını en fazla giyen yabancı

Süper lig’de 61 farklı takıma gol

61 Avrupa maçında 15 gol

22 derbi maçı golü

Oynarken heykeli dikilen tek futbolcu

Şimdi bizler soruyoruz:

“Olmadı – Olmadı! Ağzıyla kuş tutmadı.”

“Buyur!”

“Buyuralım tabi…”

Bizler ne zaman iyi olanı bildik, taktir ettik! veya ettikte sonuna kadar onun yanında mı olduk.

Yok, öyle bir şey olmaz… Niye! Olmaz…

Bizler vefayı mı bildik! Yok… Niye! Niye yok, öyle işte…

Bizler sevgiyi içimizde hep taşıdık mı? Taşımak mı? Niye! Niyesi yok! Taşınmaz da ondan.

İşimize gelmesi lazım, ruhumuzu okşaması lazım, tavuğumuza kışt dememesi lazım! Biz ne istiyorsak onu yapması lazım, salla başını al maaşınının temel kural olduğunu bilmesi lazım…

İyide o yabancı! O onun sorunu bizim değil!

Haklılar. O onun sorunu…

Fenarbahçe taraftarı benim bildiğim kadarı ile diğer takımlara oranla daha fazla olan gönülüler ordusu.

Benim babam Fenerbahçeliydi. Bizler kendimizi bildiğimizden beri Fenerbahçeliyiz. Sarı – Lacivert renkleri bizim için önemlidir, kuşlardan kanaryayı sevmemizde çocukluğumuzdan gelen sevgi yumağının küçük bir kıpırtısıdır.

Fenerbahçe denilince susarız, düşünürüz, heyecanlanırız ve coşarız.

Sen bir nefes aldığım her an
Sen bir özlem bir içimde hep buram - buram
Kimse anlamaz bende aşkını
Sen bir çocuk gülen yerinde durmayan

Aşkınla coşkunla sen çok yaşa
Yükseliyor bayrağın arşa
Aşkınla coşkunla sen çok yaşa
Yazdırdık ismini dağa taşa

Alex bizim için farklıydı. Onu izlemek bile güzeldi.

Maçtan önce dua okumasını seviyordum, penaltıdan gol atmadan önce kaleye ve etrafa bakıp matamik yapmasını seviyordum, ailesine olan düşkünlüğünü seviyordum, güzel karısının dövmeleri ile bizleri ne kadar sevdiğine açıklamasını seviyordum, onun çok kitap okumasını seviyordum, takım içindekilerle dost olmasını, en çok da onun mütavaziliğini seviyordum.

Biz çok alışık değilizdir mütavazi olmaya…

Bizler fazla tevazu gösterme gerçek sanırları iyi biliriz.

Kendimiz gibi davranmayı kendime bizde yakıştıramayız çevremizdekilerde bize yakıştıramazlar… Asla!

Bir Alex vardı biliyor musunz? Ne futbolcuydu bir bilseniz, adı efsane oldu diye aradan geçen uzun yıllardan sonra vah-lan-mayı- çok severiz…

Yüz yıl önce doğdu şanlı efsane
Yüz yaşında mutlu ol Fenerbahçe

Yazımın başında demiştim ben bilirim o gidişleri…

Benim hayatımda da olmuştur.

İşimde çok başarılı ve sevilirken aynı Alex e yapıldığı gibi, bir başkası için banada iki şık sunulmuştu bende şıklarınız sizin olsun beni kaybeden siz olacaksınız demiş istifa etmiştim. Ne kadar yazık! Anlaşılmamak…

Bizler neden kıymet bilmeyiz bilmiyorum. Bu yaşıma geldim öğrenemedim şimdiden sonra da öğrenemeyeceğim.

Bunu biliyorum ve iyi biliyorum.

Güle – güle Alex –

Bir gün sana Hoş geldin Alex diyeceğiz - işte bunu en iyi biliyorum…

Niye derseniz:

“Ben iyi bir Fenerbahçeliyim, gönlüm öyle istiyor derim…”

Kalbim senin, seninle çarpıyor
Bir tek seninle gülüm, senle ağlıyor
Sen gönlümün eşsiz aşkısın
Her yerde her zaman yanıp parıldıyor

Aşkınla coşkunla sen çok yaşa
Yükseliyor bayrağın arşa
Aşkınla coşkunla sen çok yaşa
Yazdırdık ismini dağa taşa

Yüz yıl önce doğdu şanlı efsane
Yüz yaşında mutlu ol Fenerbahç

Lay lay la lay la lay lay lay
Lay lay la lay la lay la la lay

 

 

Nazan Şara Şatana

http:// http://www.facebook.com/nazansara.satana.5

http:// https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....