Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Alıp başımı gitsem diyorum.

Alıp başımı gitsem diyorum.
 

Alıp başımı gitsem çokkk uzaklara.....:(


Çok uzaklara kimselerin hem de hiç kimsenin beni bulamayacağı kadar uzaklara gitmek istiyorum.

O kadar uzak olsun ki gideceğim diyarlar, insanlar gibi dertlerimde beni bulamasın benden uzak dursunlar.

Olabilir mi acaba böyle bir şey???

Herkesten her şeyden kaçmayı becerirken aklımdaki soru işaretlerinden, ruhumdaki daralmadan da uzaklaşabilir miyim??

Pek zannetmiyorum aslında hani hep derler ya;’’sen nereye gitsen de sıkıntılarında seninle gelir…’’ İstediğim kadar kaçayım herkesten, ya bana asıl sıkıntı verenlerden kurtulmanın çaresi nedir?? İşte bu sorunun cevabını bulduğum gün gerçekten istediğim uzaklara ulaşmış olacağım galiba.

Çünkü o gün sıkıntılarımdan uzaklaşıp sağlıklı düşündüğüm güne kavuşmuş olacağımı sanıyorum….

İşte bu noktada en zorlu dostum gösteri veriyor bana yine kendini ‘’SABIR’’


Off Off!!! Çekecim o(sabır) gene kızacak bana....
Sabrımız bol olması dileğiyle….

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..