Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '08

 
Kategori
Eğitim
 

Anayasa ilkeleri

Anayasa ilkeleri
 

Devletin şekli nasıl olmalı?

Türkiye Devleti bir Cumhuriyet mi? Yoksa molla devleti midir?

Bugün bunu anlama mümkün değildir. Siyasi iktidarlar bunu yanlış yönde kulanmaktadır.

Devletin bütünlüğü: Resmi dili, bayrağına saygı gköstermek herkesin görevi olmalıdır. Anayasanın ilk üç maddesinde açık belirtmektedir. Siyasi partiler ülkemizi karanlığa götürmeye çalışıyorlar. Vatandaş olalarak buna izin vermemeliyiz.

Belki de o sadece masum halkı bölmeye çalışan ve kamplara ayırıp karanlığa götürürler. Halkımız bunu görmeli karşı koymalıdır. İşsizliği, yoksulluğu, cehaletli görmeleri gerekir. ATATÜRK'ÜN ilkelerine bağlı kalmalıyız. Okullarda özgür ve kaliteli eğitim-öğretim yapılmalıdır.

09/02/2008

Cafer Akın

 
Toplam blog
: 24
: 518
Kayıt tarihi
: 04.02.08
 
 

Balıkesirde yaşıyorum. Adıyaman iline bağlı çok güzel bir dağ köyünde dünyaya geldim. Mesleğim gereğ..