Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hafizenin yemek günlüğü

http://blog.milliyet.com.tr/hafizcayasam

21 Mayıs '09

 
Kategori
Dünya Mutfakları
 

Arap salatası "fatush"

Arap salatası "fatush"
 

fatush salatası


Uzun bir aradan sonra merhaba. Bir kaç aydır malesef size tarif yazamadım, sebebini soracak olursanız ahhhhh ahhhh bu çocuklar okulları, dersleri, ihtiyacları derken bir bakıyorum akşam olmuş bırakın bilgisayar başına oturmayı yatagımın yolunu zor buluyorum. Ama bu akşam geçte olsa bir tarif yazmak istedim ( aslında çok özlemişim) saat gece 24 ve şeytanın bacagını kırıp bir tarif yazıyorum. Umarım begenirsiniz.

Arap mutfagının en sevilen salatasıdır. Deneyin sizde çok begeneceksiniz üstelik bayat ekmeklerinizide degerlendirebilirsiniz.

MALZEMELERİ:

1 adet kuru sogan - 3 domates - 4 salatalık - 1 marul - 1 maydonoz - yarım demet nane - yarım demet dere otu - ince ekmek - summak - kuru nane - limon suyu - zeytin yagı

YAPILIŞI : Ekmegi küçük parçalar halinde dograyıp zeytin yaglayıp fırına koyun 7 dakika pişirin. Diger bütün malzemeleri küçük küçük dograyın üzerine summak, kuru nane, limon suyu sıkıp zeytin yagı gezdirin. En son üzerine kızartılmış ekmegi koyun. Servise hazır afiyet olsun

dunyamutfagi.net

 
Toplam blog
: 19
: 3809
Kayıt tarihi
: 31.01.09
 
 

1976 İskenderun doğumluyum. Evliyim, mükemmel bir eş ve dünya tatlısı üç çocuğa sahibim. Yemek yapma..