Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Arsız sevgili (3)

Arsız sevgili (3)
 

Hadi
sevişelim
kahvaltıdan önce

utanma
dokun düşlerime

Arsız bir velet olayım yatağında
haylazlık yapayım
ruhuna dokunayım

izin ver dudaklarının kıyısında
saltanatımı kurayım
özgürce yaşayayım

hadi
sevişelim
tembellik yapalım
bu gün işe gitmeyelim

Aç perdeleri, dokunduğum yeri görmeliyim
kadın süliyetini
tutkunun resmedilişini

bu sabah arsızım, dokunarak sevmeliyim
yanağında ki gamzeni
göbek deliğini

utanma
dokun
düşlerime
hadi sevgilim
sevişelim kahvaltıdan önce

Yatağı yorganı birbirine katalım
sabahın şu saati, komşuları uyandıralım
sen utanmaz ben arsız, yalın ayak koşturalım
telefonlar çalarsa
sakin ha
bakmayalım

hadi
sevişelim
zaten üç günlük dünya
günahsız gitmeyelim

sen öp mesela beni
yorulmadan
sıkılmadan
ben koklıyayım tenini
nefes bile almadan

hadi
sevişelim
bıkmadan
usanmadan
kahkahalar atalım
kimseden utanmadan

bakma öyle
hadi
arsızım
söylemedim mi...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..