Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Artık gelme...

Artık gelme...
 

Gönlüm alıştı artık hasretine...
Gözümde sevdanın yaşlarıda kurudu.
Yokluğunla yaşamak zor değilmiş,
Sensizde oluyor birtanem ARTIK GELME.

Başımda saçlar hep ağardı...
Arayı uzatma demiştim, bak yıllar oldu.
Sevda gülleri ektiğimiz bahçede viran oldu,
Sensizde oluyor sevdiğim ARTIK GELME.

Baharlarım soldu, mevsim artık hep kış...
Geceden kurtulamadım, yıllardır doğmaz güneş.
Kaçıncı yangın bu, kalmadı yürekte ateş,
Sensizde oluyor kara sevdam ARTIK GELME.

Mecnun gibi sokaklarda gezmeye..
Kerem gibi aşk narıyla yanmaya.
Ferhat gibi alıştım hep, hep adını anmaya,
Sensizde oluyor gece gözlüm ARTIK GELME.

Kaçıncı nadas bu ,gönül tarlam ürün vermiyor...
Sevdanı aştım, artık sen benden ben oldun.
Gönlüm hasretine alıştı,
Sensizde oluyor gülüm ARTIK GELME.

Dudaklarım adını unuttu,bak hatırlamıyor...
İçimde sevdanda tükendi, gönül seni aramıyor.
İşçki kadehleri bile artık seni hatırlatmıyor,
Sensizde oluyor güzelim ARTIK GELME.

Sana ait ümitlerim yıllar öncesinde kaldı...
Geceyle gündüz eşmiş geç anlaşıldı.
Sensizliğe öyle alıştıki bu yürek,
Gelme birtanem, bir şeye yaramaz ARTIK GELME.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..