Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir gün arayacaksın...

Bir gün arayacaksın...
 

Bir gün arayacaksın biliyorum...
Telefonu açtığımda sen olacaksın karşımda,
Hiç bir şey olmamış gibi merhaba diyeceksin.
Belki sıkılarak, belki ağlayarak,
Bir gün arayacaksın bekliyorum.

Yeniden alevlenecek içimizde o küllenmeyen ateş...
Baştan alacağız o güzel günlerimizi,
Mutluluk denen aşk güneşi yeniden ışıyacak.
Yeniden yağacak gönlümüze aşk yağmurları,
Yeşertecek sevgi tohumlarımızı bekliyorum.

Sesin  her zamanki gibi iliklerime işleyecek...
Damarlarımda sen dolaşacaksın gene kanım gibi,
Yaşama yeniden sarılacağım , dün doğmuş gibi.
Özlemmiş,hasretmiş,çileymiş hepsi bitecek,
Bir gün arayacaksın bekliyorum.

Unutamadım,sende unutmadın biliyorum...
Çünki ; unutmak için unutulmak gerek,
Ben seni hiç unutmadımki,hala seviyorum.
Hasretin , hasretin cana yetti biliyormusun ?
Bir gün aramalısın bekliyorum. 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..