Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '22

 
Kategori
Babalar Günü
 

BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN

BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

                                            

Merhaba sevgili okurlarım,

Öncelikle Babalar Gününüz kutlu ve mutlu olsun,  işlerinizde sağlık ve başarılar diliyorum. Aramızdan ayrılan, vefat edenlere rahmet ve hasta olanlara acil şifalar diliyorum.

 Babalar Günü, haziran ayının en özel, en anlamlı günüdür. Tüm dünyada aynı gün büyük bir sevgi ile kutlanan özel günlerden biridir. Konu baba olunca -hele ki otoriter bir karakter ise- duygusal kelimeleri bir araya getirmek, aslında söylenilmek istenen o içe dokunan anlamlı babalar günü sözlerini dillendirmek zor olabiliyor. Böyle durumlarda hediyenin yanındaki bir kart mesajının yardımı dokunabilir. Tereddütsüz içinizden geldiği gibi kelimelerinizi yazıya dökebilirsiniz. Bir baba için en etkileyici babalar günü mesajı, biricik oğlundan/kızından duyacağı herhangi bir kaç tatlı söz olacaktır. Yılda bir kez de olsa onlara sonsuz sevgimizi dillendirmekten çekinmeyelim.

Bizi bu günlerimize getiren, kol kanat geren, sevgisi ile sarıp sarmalayan babalarımıza gönülden teşekkür etmek için Babalar Günü Hediyeleri yanında hazırlanan mesajların ayrı bir önemi vardır.

Örnek olarak Babalar Günü için bir iki mesaj veriyorum:

 

  • Kelimelerle anlatılmayan fedakârlık ve karşılıksız sevgiyi tarif et desen bana,  herhalde sadece “ BABA” derim. Babalar Günün kutlu olsun babacım.

 

  • Derdimi, neşemi, hüznümü, mutluluğumu paylaştığım en iyi arkadaşım babamdır. Babalar Günün kutlu ve mutlu olsun.

 

  • Oyun arkadaşım, suç ortağım, en büyük sırdaşımsın sevgili babacım. Seni çok seviyorum.

 Babalar Gününde başka mesajlar da yazılabilir…

Daha çok annelerimizi hatırlıyor ve onlar için yazıyoruz. Söylenen türkülerin, söylenen şarkıların ve yazılan şiirlerin çoğu anneler içindir. Babaları kimi zaman ihmal ediyoruz. Babalarımızı da unutmamak gerekir. Unutmayalım ki evimizin orta direği babalardır. Babalarımı zaman zaman unutmayanlar da vardır.

Geçenlerde bindiğim bir dolmuşun arka tamponunda şu sözler itinayla yazılı idi: “Babam sağ olsun” diye yazmıştı.

Bu duygu ve düşüncelerle tekrar Babalar Gününü kutlar,  vefat edenlere Allah’tan rahmet ve yaşayanlara sağlıklı günler diliyorum.  Bugünün anısına rahmetli babam için yazmış olduğum bir şiirimi sizlerle paylaşmak istiyorum. 

 

BENİM BABAM

 

Ben

Babamı

Hep tarlada görürdüm

Çalışkan ve güleçti harman yerinde

Kinden, nefretten uzak

Eli açık, paylaşmayı severdi

Gönlünce çok zengin

El malına ”domuz kanı gibi” derdi

Sevgiden yana aydınca eserdi

Ekim’de coşar, Ağustos’ta gülerdi

Alnında akan teri, buğday sarısı

Bütün çabası bütün derdi

Bizi mutlu etmekti    

 

 

Benim

Babam

Sırtında özgür abası

Harman yerinde

Elinde dilsiz yabası

Alın teri, göz nuru başak başaktı

Yalancıya, vurguncuya

Talancıya, namerde muhtaç olmayın dergi

 

Benim

Babam

Yetmiş beş yaşında genç delikanlı

Hem sıcak aile ortamında

Onurlu ve özgür yaşamaktı

Bütün derdi

 

Sözü, sohbeti yerinde

Konuk, komşuya saygılı

Ailesine vefalı, derin düşünür

 Hoşgörülü bir erdi

Hepimizi bağrına basar

 Güneş denli severdi

 

 

 

Benim babam

Sevgiden yana aydınca eserdi

Ekim’de coşar, Ağustos’ta gülerdi…

 

                        Abdülkadir GÜLER

                   Eylül Sonrası / Şiirler /  2016

 

 

 

 

 

 

   Abdülkadir GÜLER

   11.Haziran 2022-  SÖKE

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..