Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bahar hastalıkları

Bahar hastalıkları
 

Ardacık


Bahar geldi, çocuklar hasta, alerjiler ortaya çıkıyor daha doğrusu ben bu mevsimleri de anlıyamıyorum kış geldi hastalık bahar geldi mevsim dönümü alerjik oluyorlar.
Bugünüm(08.04.2009)hastanede geçti bir iki gündür Arda akşamları uykudan öksürerek uyanıyordu, gündüz hiç bir şey yok akşamları ortaya çıkan kuru öksürük
Kendimce ev kuru harhalde boğazları kuruyor dedim ama bu sabah çok keyifsiz uyandı gözler yaşlı herşeye ağlıyor oğlum kahvaltı edelim ''ıh ıh'' neyse kandırıp çorba içmeye ikna ettim, 3-4 kaşık aldı arkasından olduğu gibi çıkardı midesini üşüttü galiba dedim sonra ''yatmak istermisin'' dedim keyifsiz bir şekilde başını sallladı arkasında ''kulağım ağrıyor ''diye ağlamaya başladı duramadım, hemen doktorundan randevu aldım doğru hastaneye muayene etti doktorumuz (Kudret Kulak) hafif bir orta kulak iltihabı başlangıcı olduğunu söyledi ben bir telaş, önemliydi çünkü, ve Arda nın alerjik bir yapıya da sahip olduğunu belirtti güzel bir şekilde kontrolümüzü olduktan sonra bir de KBB a götürmenizi tavsiye ederim dedi bir geniz eti sıkıntısı olabileceğini belirtti yine aynı hastanede görev yapan Dr. Ahmet Bozkurt a yönlendirdi bizi doktorumuz Ahmet Bey de Arda nın kontrolünü yaptı ve büyüdükçe geçebileceğini belirten bir geniz eti olduğunu, orta kulak iltihabın başlangıç evresinde olduğunu ve alerjik bir yapıya sahip olduğunu belirtti bir stresle geldiğimiz hastaneye doktorlarımızın bizi tatmin edici cevapları ve açıklayıcı bilgileri, ilgileri, elimizde birsürü ilaçle geri döndük.
Evet gerçekten çok zor hani o hasta olmasın da ben olayım dediğim bir gün geçirdim bugün bakalım bir hafta kullanmamız gereken 5 ilacımız var bu süre sonunda iltihabı ilerletmeden kurutmuş oluruz umarım.
Yavrularımız hasta olunca insanın kolu kanadı kırılıyor sanki, tabii allah dermansız dert vermesin anneyiz işte en ufak bişeyde bile telaş ediyoruz.
Arda ilaclarını alınca biraz rahatladı ve uyuyor bende bugünümü sizlerle paylaşmak istedim aman sizde dikkat edin en ufak bir durumda doktorunuzla irtibat halinde olun hepinize sağlıklı günler sevgiyle kalın....

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..