Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Genel bir bakış canıım ülkeme

Genel bir bakış canıım ülkeme
 

BİLİNMEYEN YOL


Selam sevgili blogcular,

Çok uzun zaman oldu yazamadım, yazmadım ama beni merak edip mesaj atan tüm dostlara merhaba, sevgi dolu iyi niyet mesajlarınız için teşekkür ederim.
Yazamadım fırsat yaratamadım, yazmadım içimden gelmedi nedensizce oysa ne kadar çok şey var yazacak paylaşacak ve tartışacak.

Neler oluyor canım ülkemde, dolar yükseliyor, Hıllary teyze gelip ziyaret ediyor, bir kısım başbakan yandaşlı vatadaş Tayyıp amcayı padişah ilan ediyor, yoksul halkıma oy için elektirikli ev aletleri dağıtılıyor, seçim hazırlıkları tam gaz devam ediyor, yaşasın çok mutluyuz Obama geliyor. Davos zirvesinde başbakanımız çıkışlar yapıyor yandaşlar ve çıkarcı gruplar '' one minute '' lafını marka yapıyorlar, Kemal amca (Unakıtan) kalp ameliyatı oluyor (geçmiş olsun kendisine) Ahsen yenge istiareye yatıp Amerika ya gitmenin doğru bir işaret olacağını görüyor (halka istiarede SSK Okmeydanı çokıyor Hürriyet gazetesi Ahmet Hakan nın yazısı çok güzeldi )ve liste uzayıp gidiyor peki halk nelerle yaşıyor?

25 Yaşındaki anne çocuğunu öldürüyor, baba 13 günlük bebeğini boğazlıyor, hergün bir cinayet, soygun işsizlik diz boyu herkes birbirine göz dikmiş, kim kimi , nasıl dolandırsamın peşinde insanlar yollarda giderken tedirgin , acaba hükümet bizim de kapımızı çalar üç beş kuruş yardım gelir minin takibinde, parasızlıktan oy satanlar vs.vs.

E magazinin durumu ne Gülben ikiz sahibi olacak, Deniz Seki içerde Hüsnü dışarda, Bülent Ersoy kırmızı halı olmadan gelmem diyor muş ve giden gitti çorbada tuzumuz olsun töre cinayetleri işlenmesin diye Güldünya şarkıları sahnede(keşke bu çözüm olsa:( )

Peki biz nasılız, Arda büyüyor, yaz gelmeye çalışıyor sağlık mutluluk para olsun başka şeye ne gerek herkese selam olsun ....
 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..