Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '08

 
Kategori
Tiyatro
 

Basit bir ev kazası

Basit bir ev kazası
 

http://www.tiyatrodunyasi.com/galeri/basit_ev_kaza-5.jpg


Televizyon ve sinema dünyasının sevilen oyuncusu Günay Karacaoğlu, tek kişilik komedi “Basit Bir Ev Kazası” oyununu izlemek için nişanlımla İzmir Sanat’a gittik.

Günay Karacaoğlu’nun canlandırdığı “Songül” karakteri her kadının günlük yaşamında zaman zaman aklından geçenlere, düşlerine, isteklerine dair dile getiremediklerini cesurca dile getiriyor. Kadınların, aşka, evliliğe, aile kavramına ve genel olarak hayata bakışına bir ayna tutuyor. Bunu yaparken kimi zaman güldürüyor, kimi zaman hüzünlendiriyor.

Beğeniyle izledim.

Yalnız oyun esnasında salondaki seyircilerden birkaç kişiye sinir oldum.

Oyunun bir bölümünde Songül yorgana nevresim geçirmeye çalışıyor. Sonradan ters geçirdiğini fark edip, senaryo gereği seyirciye dönüp neden söylemediniz diye kızıyor Daha sonra devam ediyor konuşmaya, bir aradan da tekrar yorganla uğraşıyor ama yine ters. Kendisi biliyor ters olduğunu oyun gereği ters olması lazım.

Seyirciler arasından bir ablacım “ters geçirdin ters” diyor.

Onun arkasındaki abla “ ters ters” diyor

İkisi de yırtıyor kendini resmen, salondaki herkes, Günay Karacaoğlu bile duydu bunu. Hem de defalarca söylediler.

Yuh dedim. Eğer ben oyuncunun yerine olsaydım. Oyunu keser “biliyoruz herhalde” deyip oyuna devam ederdim. Kadıncağız hiçbir şey demedi oyununa devam etti.

Neyse oyun bitti. Çıkışta o ablayı gördüm, “oyun çok güzeldi, hem güldürüyor, hem düşündürüyor” diyordu yanındaki arkadaşına.

Ablacım galiba gülmek ve düşünmekten, diline hakim olamadığının farkında değildi.

Saygılar.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..