Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Başlarım sigaraya!

Başlarım sigaraya!
 

Bu yazı, sigara ve sigara bağımlısı olan kişiliğim hakkındadır. Yani; sigara içmeyenleri ilgilendirmez. Sigarayı ne övmek ne de yermektir derdim. Şu an, sevgilimi terk etmek gibi bir şey, kişiliğimle sigara arasındaki ilişki...

Birlikteliğimiz çok küçük yaşlara dayanır. Çok sevmiştik birbirimizi. Yıllarca evimde, iş yerimde teklifsiz yaşadık. Her ilişkinin bir sonu olur düşüncesi bize çok uzaktı. Nice kural çiğnedik, sevindik, üzüldük ama birbirimizden hiç ayrılmadık.

Artık yolun sunu. Bu tek taraflı bir ilişki. İlişkiler tek taraflı da sürer, sürüyor da... Yıllar içersinde yıpranan hep ben oldum.

Senin için kötü dediler, binlerce zararlı madde barındırdığını yazdılar, yar olmaz dediler, bir gün gelir senin katilin olur dediler; ben yine de her şeyi göze alıp seni sevdim. Seni dudaklarımla ıslattım, okşadım, yüreğimle seni savundum. Sen ne yaptın; akciğerlerimi kararttın...

Bilirdim bana zarar verdiğini de yine ayrılamadım senden. Yıllarca bilim adamlarından umut bekledim. Senin içine enjekte ettikleri bir madde ile her şey tersine dönsün istedim. Bu öyle bir madde olmalıydı ki, sigara içenler gençleşsin, sigara diş sağlığına, hamile kadınlara iyi gelsin, çocukların kemik ve kas sağlığına katkıda bulunsun. Ama sen böyle biri olmak ister miydin hiç sormadım...

Umut da bitti. Ayrılık vakti geldi. Ayrılırken senin hakkında söylenen güzel sözleri ve yaşadığımız iyi kötü günleri hatırlatma bana.
Seni terk ediyorum. Bekelme beni..
Sakın beni terk edemezsin, başkasını sevemezsin, elinde sonunda bana dönersin... deme. Lütfen; düş yakamdan!

Seni terk edersem ne kazanırım çok düşündüm.
Günlük hayattaki enerjim kat be kat artacak...
Sana harcadığım parayla başka sevgililer bulacağım....
Daha sağlıklı bir bedenim olacak... ruhum aydınlanacak...
Ayrıca beni ortak ettiğin çevre kirlenmesi azalacak....

Git artık, git diyorum! Al kül tablalarını, tabakalarını, sana düzülen övgüleri.... al ve git !!!

Sevgim nefrete dönüşmeden, daha fazla birbirimizi üzmeden bitsin bu ilişki...

BAŞLARIM SİGARAYA!

 
Toplam blog
: 22
: 1841
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

5 Ekim'de, sonbaharın güzelliğini görmek için doğmuşum. Öğretmen olana kadar, okumam gereken tüm ..