Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '07

 
Kategori
Haber
 

Bekir Coşkun da aynı hatayı yapıyor

Bekir Coşkun da aynı hatayı yapıyor
 

“Başbakan Tayyip Erdoğan, 15 Ağustos’taki köşe yazısında Abdulah Gül için "O benim ’cumhurbaşkanım’ olmayacak..." diye yazan Hürriyet yazarı Bekir Coşkun’a Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığından çıkmasını önerdi.

Kanal D’de yayınlanan Arena programına katılarak Uğur Dündar’ın sorularını yanıtlayan Erdoğan, Gül’ün cumhurbaşkanı seçildiği anda kendileriyle bir ilgisinin kalmayacağını, ülkenin ve milletin cumhurbaşkanı olacağını söyledi. "Ben buradan bir ilan yapıyorum, bundaki samimiyeti samimiyetsizliği uygulamada göreceksiniz" diyen Erdoğan, ardından da şu sürpriz çıkışı yaptı:

GİT KİMİ SEÇERSEN SEÇ "Bazıları çıkıp ’benim cumhurbaşkanım olamaz’ diye ifadeler kullanıyor. Maalesef edep adap bilmeyenler de var. Bunu diyenler önce TC vatandaşlığından çıkmalı. Cumhurbaşkanı kim olursa olsun hepimizin cumhurbaşkanı. Senin değilse çık vatandaşlıktan, git kimi seçersen seç. “


Bekir Coşkun yanlış yapıyor, ister beğen, ister beğenme seçilen kişi Cumhurbaşkanımızdır. Bir çok vatandaş ve yazar da sayın Sezer hakkında Bekir Coşkunvari davranışlarda bulunduğunda nasıl ki kınadık bu olmaz dedik, buna da aynı şeyi söylüyoruz. Abdullah Gül seçildikten sonra Türkiye cumhuriyetinin 11. ci Cumhurbaşkanıdır, bu kimilerinin içine sinecektir kimilerinin sinmeyecektir, sinse de sinmese de tarihe Türkiye’nin 11. cumhurbaşkanı olarak bu meclisin seçtiği kişi geçecektir. Ve tarihte ne Sezer’i meydanlarda yuhalayan ne de köşelerinde saldıran insanlar kalacaktır, ne de benim cumhurbaşkanım değil diye Gül’e tepki gösteren Bekir Coşkun kalacaktır. Ne yazık ki durum böyledir.

Başbakanın tepkisini de doğru bulmadım, daha zarif bir üslup kullanabilirdi, çünkü o meydanlarda kendini dinleyenler Sezer’i yuhalarken aynı hassasiyeti gösterip, “Sezer’i beğenmiyor ve yuhalıyorsanız vatandaşlıktan çıkın” demedi, deseydi bugünkü sözüne sözüm olmazdı, olamazdı.

(hürriyet 21.08.2007)

Türkiye’m böyle işte, benden olan ne yaparsa yapsın doğrudur, olmayan ağzıyla kuş tutsa eğridir. Bu kafa bizi bir yere götürmedi götürmeyecek de.

Bugün Serdar Turgut’un köşesinde okudum, Fransa’da çin filozofisi tartışılıyormuş, tartışma bilim adamlarınca da ilgi görmüş. Şimdi benim ülkemde neler tartışıldığına bakalım derseniz , eğer tartışma üslubunuz efendice ve bilimin gösterdiği yönde ise çok üzülürsünüz.

“Herkes yanlış biliyor” diye bir şarkı vardı be diyorum ki” herkes yanlış yapıyor”. Biri çıkıp bana “sen mi doğru yapıyorsun” demesin ben sokaktaki vatandaş olarak sadece seyrediyor ve üzülüyorum.

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..