Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '08

 
Kategori
Müzik
 

Ben Kimim

Ben  Kimim
 

Ruhumuzun aynasına baktığımızda,sorarız"ben kimim"...


Diyor,sevgili meslektaşımız Candan Erçetin.Yeni şarkısının adı.Bilgisayarımdan dinledim ilk kez.

Ah Candan ah...Yine candan vurmuşsun...Bir Sezen ,bir Candan vuruyor böylesine.Hiç farkettirmeden;sağlı sollu.Sersemliyorsun adeta.Hem sözler hem müzik, başka alemlere götürüyor dinleyeni. Sezen Aksu'nun da Candan Erçetin'in de şarkı sözleri , üzerinde kitap yazılacak mesajlarla dolu.

Ben Kimim'den bir bölüm:

Hiçlikler içinde kanayan yürek
Yokluklar içinde savaşan beden
Boşluklar içinde karışan zihin
Güçlükler içinde değil miyim

Yoksa yoksa...

Her ihanete akıl erdiren
Her cehalete kılıf uyduran
Her esarete fiyat biçtiren
Sen değil de ben miyim

Hepimizin zaman zaman ; kendimizi,evreni,çevremizi sorguladığımız,kendi kendimizle hesaplaştığımız anlar vardır ya...Öylesi duyguları yansıtıyor ,şarkı.

Kendimizi tanıyamadan ,başkalarını ,dünyayı tanımak zorunda kalırız.Kendimizle bu yüzden barışık olamayız,belli bir olgunluğa gelene kadar.

Oysa ; insanları sevmenin yolu,kendimizi sevmekten geçer ,birçoğumuzun bildiği gibi...

Kendisi ile barışık olmayan,kendini sevmeyen başkalarını da sevmez.

"Ben kimim"i dinleyin öneririm.

Sevdim mi hiç,sevildim mi hiç, yaşadım mı hiç,değer verdi mi değer verdiklerim hiç ;diye kanıyorsa zaman zaman yüreğiniz.Aynı duyguları yaşayanın sadece siz olmadığınızı fısıldıyor şarkı...

Sevgiler...
 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..