Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben bir megalomanım

Ben bir megalomanım
 

Bazen tikanir kalir kelimeler, konuşmak ister konusamaz, yazmak ister ama uygun sözcükleri bulamazsiniz.

İşte simdi tam öyleyim, oysa yazacak, anlatacak ne cok sey birikmis.


Bir şiir geldi aklıma, kendimi ne zaman yorgun hissetsem.

Şiir düşlerim. Bir oyun gibi, ne şanslıyım ki, baktığım her güzel şeyde bir şiir doğuyor .

Şu kesin ben şiir yazabilen bir megalomanım. Napıyım? Seviyorum kendimin bu halini..

Hadi aklıma gelen şu şiiri sizinle paylaşayım. Diğer sözlerimi de unutun gitsin.


Bilmiyordum, çiçek sevmediğini.
Pembe rengi çocuksu.
Maviyi üzgün bulduğunu.
Ne en sevdiğin şarkı ,
Ne de mehtap ve ay kavuşumu.
Tan vakti bile sıradan.
Bu durumda sen.
Nereye istersen oraya yürü.
Ya büyümemiş,
Ya da yaşlanmış ruhunla.
Sıradan seni de al yanına.
Ben yalnızlığı çok sevdim.



sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..