Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben senin hayalindeyim...

Ben senin hayalindeyim...
 

Adın ve Sesin İçin ........ !

Bazı vakitler

başka yerlere, başka şeylere baktığım sıralarda

ve hiç aklımda olmadığın anlarda

birden, seni görüyorum.

Elimde olmadan derin iç çekişlerim başlıyor

ardından ahh ........ deyişlerim.

Kendime mi, hallerime mi

sana mı, hallerine mi

bunu tam kestiremiyorum.

Sonra, görüntün kayboluyor

aklımdan çıkman fazla vakit almıyor

yaşamın yüz bin haline tekrar karışıyorum.

Bir şey var

ki, o hiç değişmiyor;

sana ait olan, seni hatırlatan

her ne olursa

ve her kim olursa olsun

o şey ve kimseler hoşuma gitmese de

yalnızca seni hatırlattıkları için

onlara gülümseyebiliyorum,

daha sıcak, hoş görünüyorlar gözüme.

Ve onlar da bilmiyorlar, ama

bana

senin için

derin - derin iç çektiriyorlar.

Ben den uzaktasın biliyorum

ben sen den uzaktayım bilmiyorsun.

Bir vakitte, bir saatte, bir halde iken

bir aynaya baktığımda

yüzümde,

gözlerimin içinde yine seni görüyorum

bütün derinliklerimden

kendiliğinden bir "...ahh ........" sesleniveriyor

gözlerim yanıyor, ağlamaklı oluyor

ve tekrar

"..ahh İstanbul..." diye sesleniyorum.

Adın, yüzün ve seslerin

aklıma düştükçe canım yanıyor

yine de adın için,

sen de gördüğüm ve göreceğim günler için

seni seviyorum "İstanbul"...

28-11-2010

 
Toplam blog
: 61
: 762
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Sosyoloji, psikoloji, kültürel alanlar ve ilişkiler, insan ilişkileri ve ekonomi-politik ilgi ala..