Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Bence

Bence
 

Soluksuz bir nehrin sularında yüzüyorum.Sesim duyulur mu geçmişin puslu rüzgarında bilmem ama duyulsun isterdim.En azından birini gülümsetebilmeli anılar gülümsetemese bile sebebi olmalıyım bir mutluluğun bir ömür kadar… Ertelenmez bir an olabilmeli insan, cesaret edebilmeli her şeye, koşulsuz…Bir an olmak zordur aslında, çok zorr…

Ne zaman yıpranır duygular , ne zaman eskir bakışlar ne zaman solar yürekler…

Sessizlik yüzünden mi yoksa konuşmak mı yıpratır bizleri?

Uzaklaşmak lazım kendinden bir nebze, bir nefeslik sigara misali ölüm dolsa da ciğerlerine Atilla İlhan oluveresim var ya da bir Orhan Veli çeksem iyi olacak.İkisini birden alırsam yarına uyanamam…

Bir Rüzgar oluveresim var bir çiğ tanesi su gibi…

Kum tanesi kadarım biliyorum ama ben çığ gibiyim sadece bir sızı gerek anlarsın susuşum değişir, Yüreğim değiştiğinde…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..