Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev / Eda Hanım, Ayşem’in cici annesi mi olacak?

Beni Böyle Sev / Eda Hanım, Ayşem’in cici annesi mi olacak?
 

TRT 1.in sevilen Üniversite gençlik dizisi, “Beni Böyle Sev” Pazartesi gecelerinin vazgeçilmezi oldu. Dün akşam 42.ci bölümüyle ekranlara geldi. Reytinglerini bu hafta ilk defa çok düşüş gördüm. Bilmem konu sıkışması mı oldu nedir? Bilemiyorum. AB’de ilk defa 16.sırada, Total’de 25.sırada yer almış.

Ömer ile Ayşem, erkek bebek beklerken kız olduğunu öğrenince her ikisi de şaşkınlıklarını atlatamazlar, kız bebeğin gelişini içlerine sindirmeye çalışırlar. Önce bir parka giderler, bir bankta oturup oynayan kız çocuklarını izlerler, kız çocukları seyrederler. Ömer, küçük bir kızla kaydırağa bile biner.

 Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Lokantada Ede Hanım, nasıl bir tanıtım yapacaklarını ortaklarına anlatır. Ertesi gün için bir işyerinden ilk tanıtım randevusunu alır. Safiye, her zamanki gibi gıcık hareketlerine devam eder, kocası İlyas’ı da gıcık eder. Ömer Lokantada bir masada ders çalışır. İlyas Bey ne olmak istediğini sorar. Furkan bakacağız der kesin bir cevap veremez.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Ömer, Seda’nın bürosuna uğrar, amacı ona işlerinde yardımcı olmaktır. Burada çıkan bir fotoğrafçılık işini de kendi üzerine alır.

Reyhan kendini iyi hissetmez, okulda imtihana girmez, eve döner. Dönüşte okulun bahçesinde Ferhat’ı görür, Ferhat, açık hava bir yerde çay içmeye davet eder. Nezih için üzüntülerini belirtir. Aralarında konuşurlar, Reyhan abuk sabuk konuşur. Nezih’in DNA’sını saklamak istemektedir. Tıpkı Jurassic Park’da olduğu gibi ileride canlanabilirmiş.

Ayşem akşama babasını yemeğe davet eder, sonra Eda Hanımı da davet ederler. Nail Usta ile Eda Hanım bebeğe hediye almak için erken çıkarlar. Safiye gene arkalarından lafı sokar, “Bunlar yeni yetme ergenler gibi, aşık ayol onlar”, der. Nail Usta ile Eda, erkek bebek bildikleri için mavi renkli bir tulum ve giysiler alırlar.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Fahriye’nin lap topuna takipçisi Yalnız kalpten mesaj gelir, bir binanın tepesindeyim atlayacağım demektedir. Bana cep telefonu ver, iki saat sonra görüşelim, der ve derse koşar. Haluk Bey Fahriye’nin telaşını görünce beraber Yalnız kalbe bulmaya giderler. Bir apartmanın çatısında bulurlar, Fahriye abla diye sarılır, nişanlım beni terk etti diye ağlar. Reyhan’a çok garip gelir, gülmeye başlar.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Ömer lokantaya gelir, Furkan ile konuşmak ister. Seda ile neden ayrıldıklarının detaylarını konuşurlar. Furkan, Seda bana yalan söyledi der. Ömer, barışmalarını, birbirlerini eziyet çektirmemelerini söylese de, Furkan’ı bir türlü ikna edemez.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Eda Hanım ile Nail Usta alışveriş sonrası bir parkta otururlar çay içerler. Eda Hanım geçmişten konuşur,  lafı dolandırır ve sadede gelir. “Ben sizinle nefes aldığımı hissettim” der. Nail Usta, kızarır, bozarır, gözlerini sağa sola kaçırır. Kocaman adamın utanması da bir başka oluyor. Eda Hanım neler söylüyorsunuz dese de. Eda, siz bana yaşam sevinci veriyorsunuz diyerek, hislerini açıkça belirtir. Siz bana iyi geliyorsunuz.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Ayşem o akşam sofrayı en güzel yemeklerini donatır. Önce Ömer eve gelir, kızımız bize uğur getirdi, fotoğraf işini aldım müjdesini Ayşem’e verir. Nail Bey ve Eda Hanım da gelirler. Nail Usta minik oğlumuza ilk hediyeler diyerek verir. Alınanlar erkek bebek için mavi renklidirler. Ayşem, keşke haberi telefonda verseydim diye mırıldanır. Yemek arasında havadan sudan konuşurlar. Eda Hanım çocuğun ismi için 3-4 erkek ismi önerir. Çınar – Toprak – Barış isimlerini ortaya atar. Ömer ben söylüyorum diyerek lafa girer, “Bizim aslında bir oğlumuz olmayacak, aslında bizim bir kızımız olacak” diyerek durumu açıklar. Eda Hanım çığlık atarak sevinir.

Haluk Bey, Reyhan’a evde bulduğu, Nezih’in bir çift eldivenini ve diş fırçasını getirir. Fahriye diş fırçası olayını anlam veremez. Reyhan, Jurassic Park olayını takmış, ileride Nezih’i canlandırma saplantısına takılmıştır. Fahriye seninle beraber Psikoloğa gitmeyi önerir.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Eda Hanım, kız çocuk için giyecekleri değiştirebileceklerini söyler. Tezgahtarın kendilerini karı koca zannettiğini de belirtir. Hep birlikte gülüşürler. Ayşem, “Benim babam yirmi yıldır bekar bir insan, çocuğu ile, işi ile ilgilenir, aklının ucundan bile evlilik geçmez” der.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Bu ara Seda, Ömer’i arar, Furkan ile konuşmanın neticesini sorar. Ömer sonra konuşalım der. Seda, geçmişteki Furkan ile geçen güzel günler aklından geçer. Bu sırada fonda Orhan Gencebay’ın  “Beni Böyle Sev Seveceksen” duygulu parçası çalar. Furkan da Parkta oturur, Ömer’in söyledikleri aklından gelir, geçer. Diğer taraftan Eski belalısı Taner Seda’ya mesaj atar, bana hala kızgın mısın diye soruyordur. Seda, çok bozulur, hemen geri telefon açar. Taner, gel yüz yüze konuşalım der. Seda, toparlanır ve gider. Reyhan engellemeye çalışsa da tutamaz.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Reha Bey, yeğeni Burak ile çalışmaya tam sarılırlar. İşleri büyütmek için birlikte harıl, harıl, çalışırlar. Reha Bey, Burak’a istersen benim soyadımı da al, der. Reha bey masada duran oğlu ile aile resmini bakar, çok duygulanır, masasındaki oğlunun resmini ters çevirir.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Yemek bitmiş, Eda Hanım ile Nail Bey kalkmak isterler. Tam o sıra kapı çalar, Ömer’in babası Reha Bey gelir. Ömer, misafirlerimiz var, Ayşem babam var, der. Reha Bey, Eda’yı da görünce çok hiddetlenir. Tam bu sıra ağzından ters bir laf çıkar. “Oldu olacak sen de bu köfteci ile evlen de tam bir aile saadeti olsun” Der. Yürü kalk gidiyoruz diye kardeşi Eda’yı baskı yapar. Nail Usta haddinizi aşıyorsunuz diyerek müdahale eder. Aralarında sert tartışmalar olur. Reha Bey, “Belki de uzun zamandır birliktesiniz, evlendiniz, sizden her şey beklenir”.  Eda, “Gelmiyorum, çünkü ben o köfteciye aşık oldum. Aynen Ömer’in Ayşem’e aşık olduğu gibi, ben de bu insana aşık oldum, Nail Bey’e…”  Ayşem ve Ömer ne diyeceklerini bilemezler, şaşkın, şaşkın, bakar kalırlar. 42.Bölüm burada biter.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Ne dersiniz, Eda Hanım, Ayşem’in cici annesi mi oluyor?

Haftaya Nail Usta ile Eda Hanımın düğününü görecek miyiz acaba?

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/Cansever

Not: Görseller Beni Böyle Sev resmi Twitter sayfasından alınmıştır.

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..