Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Beni unuttun nereye?

Beni unuttun nereye?
 

Resim Alıntıdır...


Susturdum içimdeki isyanları
Söz verdim kavuşmalara
Üzgünüm ayrılıklar...

Çok soru var beynimde
Hepsi sen ile başlayıp
Sen ile biten...
Aynı benim gibi.
Ben sen ile başladım
Sen ile biteceğim
Dahası yok ki
Ne başım
Nede sonum

Ne eksiğim
Nede çok fazla
Sen varsın herşeyim tam
Ve ben tam...

Üzülmek için
Geçen zamanı beklemiyeceğim
Arkasındanda el sallar gibi
Çok geç demeyeceğim
Zamanı tam
Olgunluğu iyi
Yaklaş özlemlerim seni istiyor
Hadi konuş gözlerim gözlerini dinlemek istiyor.

Affet bu sefer oyunun ortasında bitirmeyeceğim
Affet bu sefer elimde oyuncağımla
Oyun alanında kimsesiz kalmayacağım...

Hadi durma git
Umrumda değil
Ayaklarım ayaklarını ezberlemiş
Hangi şehirde kaybolsan bulur
Yine özlemim...

Hey dursana
Yada durma devam et
Ben arkandan koşarım
Kesme yollarını öğrendim gözlerinin
En yakın durak neresi biliyorum dudaklarının...

30.01.2008(SıdıkaEren)
Giderken beni unuttun
Nereye gidiyorsun
 
Toplam blog
: 12
: 792
Kayıt tarihi
: 26.02.08
 
 

Ocak çocuğuyum ben Adana'da pamuk tarlalarının arasında karıncalarla oynamış:) Bir küçük kız çocuğu..