Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benimle evlenir misin?

Benimle evlenir misin?
 

Ne güzel bir cümledir... "Benimle evlenir misin?" demek. Ömrünün yarısını verir misin? Ömrümün yarısı olur musun? Sabahları tenim kokulu yastıklarda uyanmak ister misin? Akşamları yorgun gün bitiminde en sevdiğin yemekleri yapmamı, yemek sonrası ayaklarını pufa uzatırken tavlı bir çay demlememi ister misin? İster misin soğuk kıs gecelerinde yanı başında sıcak bir nefes olmamı. Herkesten sakladığı o çocuksu yanınla kederlendiğinde gözyaşlarını akıtacak bir omuz olmamı ister misin? Sırdaşın, yoldaşın, aksi bir ihtiyar olana kadar, eşin, eşim, diğer yarın olmamı ister misin?

Madalyonun bir yüzü işte böyle söylüyor. Diğer yüzünüyse karıştırmaya hiç gerek yok. Küçük bir çocukken hamurumu yoğuran ailem der ki aile kurumu kutsaldır. En güçlü olması gereken bağdır. Yanlışlarıyla doğrularıyla, yaşanması, yaşatılması gereken bir oluşumdur. Buna rağmen bizim evimizin de kavgaları oldu, çok küçüktüm, tam olarak hatırlayamıyorum.

Annemle babamın bir kavgasına şahit olmuştum. O gece uzunca bir süre ağlayarak dua ettim. Bir daha da böyle bir şeye şahit oldum mu anımsamıyorum. Kötü olayları hatırlamayı reddeden bir hafızam var. Şükürler olsun ki aile içi şiddeti tanımadan büyüdüm ben. Babam bizlerin güçlü, ayakları üzerinde durabilen bireyler olmamızı istediği için belki de şiddetten uzak durdu. Sebebi her neyse, bu konuda ona minnettarım. Annemi sevdiği için, iyi bir aile reisi, iyi bir baba olduğu için…

Yarın canım arkadaşım, biricik Arzu’m da aile kurmak için bir adım atacak. 12 yıllık dostumun üç yıllık emeğini aile arasında yapacağımız bir söz töreniyle kutlayacağız. Elde var iki diyorum. Aslında daha lise yıllarındayken hiç böyle kurmamıştık hayalini, çok daha erkendi planlarımız en azından 2010’da dördümüzün de birer çekirdek ailesi olacaktı.

Mutlu ol Arzu’m, iyi bir dost olduğundan çok daha iyi bir eş ve anne olacağına eminim. Asla sana akıl vermem. Sen bizim filozofumuzsun ve şimdi böyle bir karar vermişsen doğruluğundan asla şüphe etmem. Unutma biz evlenmiş olmak için evlenmeyeceğimize söz verdik. Aile kavramının önemini önemsiyoruz. Şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun müstakbel ailen. Dilerim hep mutlu ve -bir parça bencillikle- hep birlikte oluruz.

 
Toplam blog
: 46
: 1674
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Şu an özel bir şirkette, grafiker olarak çalışmaktayım, geçmişte hikaye denemeleri ile başladığım ya..