Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beyaz duvarlar...

Beyaz duvarlar...
 

Gün sıradan ve sıkıntılı... Toplantının ortasında, ayaklarımdan birini sürekli sallıyorum... Konuşmacı devam ediyor... Söz uzuyor, aynı düşünceler farklı cümlelerle defalarca defalarca tekrarlanıyor...Saatime bakıyorum...Zaman geçmiyor... Konuşmacıya bakarken başka şeyler düşünüyorum...Aklımdan onlarca düşünce geçiyor...düşünmekten sıkılıyorum ve içimden şarkı söylemeye başlıyorum... "Böyle gelmiş böyle geçer dünyaaa...Günlerimiz bitecek bir gün saya saya...Seneler koşuyor gülüp ağlatıyor..." Ayaklarımı şarkının ritmine göre sallıyorum, yanımdaki tuhaf tuhaf bakıyor gülümsüyorum...Kapıya bakıyorum kendimi dışarı atsam sadece 5 dakika diye geçiyor içimden bir nefes alıp döneceğim...

Kendimi ikna çabalarım devam ediyor...Sanki beynimin içinde küçük adamlar çılgınca çalışıyorlar...Benim siyaha boyadığım duvarları beyaza boyamak için delice bir çaba içindeler...Ama kat kat boya vurmak zorundalar...Beyazı siyaha boyamak kolay ama siyahı beyaza boyamak oldukça zor... Benim küçük beyin işçilerim deli gibi çalışıyorlar...Çünkü onlarla bir anlaşma yaptık... Karanlıkları ışığa çevireceğiz...Bunun için önce kendi duvarlarımızdan başladık...Zor ama imkansız değil...Bunları düşünüyor ve gülümsüyorum...Ben gülümseyince duvarlardan biri daha beyaza boyanıyor...

Biri bana hayatımın kötü yanlarını düşünürken yakalarsam kendimi iyi olan taraflarını düşünmemi tavsiye etti...Ve o haklı...Çünkü işe yarıyor...Şimdi ise sıkıntıyla oturuyorum yerimde...Kendi kendime "hayat hep senin istediğin gibi olamaz ya otur yerinde ve dinle" diyorum.Ama bir sorun var uzun süre dikkkatimi yoğunlaştıramıyorum...Kısa nefes aralarına ihtiyaç duyuyorum...

Sıkıntıyla çantamı karıştırmaya başlıyorum...Telefon geliyor elime... Sessizdeydi...Bakıyorum bir kaç cevapsız arama... Onun adı orada ve aradığı saatlerde...Gülümsüyorum...İşte şimdi dışarı atma vakti kendimi...Yanımdakilere sevimli sevimli gülümseyip çıkıyorum...Arıyorum... "Canım" diyor...

Bir duvar daha beyaza boyanıyor...Gülümsüyorum...

FOTOĞRAF:http://www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..