Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bilemedin...

Bilemedin...
 


Özgürdük ikimizde...
Birimiz gönüllü esaretlerinde,
Diğerimiz, yalnızlığın alışılmış dört duvar hapsinde.

Oysa; özgürdük ikimizde!

Seni esaretlerime yılmadan katmaya çalışırken...
Duvarlarınla örtündün hep.
Gözlerin, umarsız an itiraflarınsa çırılçıplaktı.

Sen duvarlarına hapsettin bizi...
Biz olabilmek için haykıran ellerin,
Yapamazsam... yetemezsem... gidersen korkularıyla,
Ellerim yerine, duvarlarına sarıldı.

Yıkamadım, yetmedi gücüm...
Tükendim...
Gitmemden korkarken, gönderen sendin!

Bilemedin!

Suçlama... Ne olur suçlama...
Sevdim, sen gittin deme bana...
Gönderen sendin!
Bilemedin!

Sevmek;
Biz olmaktan korkmamaktı...
Çırılçıplak kalabilmekti duygularda.
Engellerden yılmadan sahiplenebilmekti.
Sonuna kadardı her zorluğa,

Anlatmaya çalıştım...
Söyledim!

Bilemedin!!!




http://www.youtube.com/watch?v=JWFAzxJFELQ







 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..