Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir dost bir sevgili

Bir dost bir sevgili
 

Sevgilim, ben seni;

Yalnızlıkta, bir arkadaş,

Çaresizlikte bir dost,

Karanlıkta bir ışık,

Susuzlukta, bir damla yağmur,

Ölmeden önce de son bir nefes,

Olasın diye sevmiştim.

Şimdi sana, yazıklar olsun.

Artık uzakta, yakın da olsan.

Ne arkadaşım, ne dostumsun.

Ne yanan bir ışığım,

Ne yağacak bir damla yağmurumsun.

Ne de ölmeden önce,

Beni hayata bağlayıp,

Yaşatacak olan,

Son bir nefesim,

Sevgilimsin.

Halbuki, ben seni,

Mezarımın üstüne,

Yazın sıcakta,

Bir gül koyasın.

Kışın da üstüme,

İncecikten bir kar yağdığında,

Üşütmeyeyim diye,

Üstümü örterken,

Tanrı’ya karşı,

Arkamdan bana,

Yalvarıp dua eden,

Bir arkadaş,

Bir eş,

Bir dost,

Bir sevgili,

Olasın diye,
Sevmiştim.


Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..