Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Bir günde neler yiyorum?

Daha önce de altını çizerek belirttiğim gibi tüm bu anlattıklarım bir rejim/perhiz şekli değil, bana uzun yıllar sonra kilo verdirebilen bir beslenme alışkanlığı. Dolayısıyla reçete şeklinde günlük yemek listesi yok, olamaz da, herkesin benim açıklamalarımı okuyup sistemin temel mantığını anladıktan sonra kendi damak zevkine uygun yemek düzenini oturtması en doğrusu ancak bazı arkadaşlardan, bir fikir olması açısından, benim günlük olarak neler yediğimi soran mesajlar aldım. Örnek olsun diye genelde bir günde neler yediğimi yazacağım ama lütfen bunu sınırlandırılmış bir liste olarak görmeyin.

Sabah; tam buğday/tam çavdar ekmeği doyana kadar ölçüsü yok çoğu zaman 2 büyük dilim+en az 3 çeşit peynir yine ölçüsüz canımın istediği kadar+domates-salatalık-biber+siyah zeytin+çay

Ara; 250 cc süt
Öğle; büyük bir tabak dolusu kıymalı sebze yemeği+salata ölçüsüzce tıka basa doyana kadar

Ara; en az 3 adet meyve
Akşam; ortalama 150gr. et (kırmızı/beyaz/balık)+salata ölçüsüzce tıka basa doyana kadar

Gece; ben acıkmadığım için hiçbir sey yemiyorum ancak isteyen yoğurt/meyve vs... tüketebilir.
Afiyet olsun.

 
Toplam blog
: 25
: 1648
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

Annem çok dua etmiş "abisinden çok çektim ne olur bu iştahlı olsun" diye; olmuşum da.... 1 yaşınd..