Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Bir kalbin içinde ağlıyor AŞK

Bir kalbin içinde ağlıyor AŞK
 

ANTİDEPRESAN T.A.Ş yetkililerinden 15 kişiye sordum; Aşk var mı varsa biter mi?

Ankete katılmak istemeyen bazı yetkililer yüzüme ters ters bakarak, “İşine ver kendini!” dediler...Çok kırıldım çok...

Benim bu mazlum halimi gören arkadaşlarımdan bazıları ankete katılarak değerli görüşlerini açıkladılar.

İşte cevaplar:

* Aşk nedir diye deli deliye sormuş. Deli öyle bir bakmış ki korkmuş. Deli biz niye deli olduk demiş.

* Aşk insanı deli yapar, o aşk bitmese de. Delilik devam ediyor, ben gibi.. Aşık deli.

* Konuyla ilgili bir fikrim var, kısa ve öz . Aşk vardır, kavuşunca biter.

* Aşk tabikine vardır. Aşık Veysel‘e, “Senden aldım bu feryadı / Bu imiş dünyanın tadı / Anılmazdı VEYSEL adı / O sana aşık olmasa“ dizelerini söyleten aşk değil midir?

* Aşk yenilen içilen bişey midir ki kavuşunca bitsin. Aşk yediveren gülü gibidir, kavuşunca çoşar açar da açar…Kokusu taaa öteki mahalleden duyulur.

* Aşk vardır elbet, yoksa niye millet birbirine "Aaaşşşkııııımm" diye hitap etsin ki hem de sulandıra sulandıra.

* Kavuşunca biter mi bu aşk; şimdi biter desem henüz bitirmemiş olanları ürkütürüm, bitmez desem bitmiş aşk sahiplerine ters düşerim.

* Aşk acı çekmektir, mutluyum dediğiniz zamanlarda bile içinizde bir acı vardır mutlaka...Vee aşk bitmeye mahkumdur, çok ender rastlanan istisnalar dışında.

* Aşk vardır, biraz kavuşamamaktır, biraz acı çekmektir, onu gördüğünde heyecanlanmaktır, yanakları kızarmaktır.

* Kavuşunca biter mi orda biraz kararsızım. Ama vardır aşk. Hemde gümbür gümbür.

* Hanımla büyük aşk yaşayarak evlendik ama kavuşunca bitti. Bitmez diyorduk bitti.

* Görev aşkıyla yanıp tutuşuyorum. Her türlü yardım ve yataklığı yapmaya hazırım. Çaycınız yoksa ona bile hazırım yani, o derece görev aşkı var bende.

AŞK ile anketimize katılan Ohannis’e, Şükrüye Kayhan’a, Nilgün Akad’a, Sema Şener’e, Nezom’a, Dilek Ç'ye, Murat Gülcek-Yakamoz 35'e, KınıX'e değerli katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.

Benim fikrimi de merak ettiğinizi biliyorum ama ben anketör olarak görevlendirilmiştim. Anketörlerin konuya dahil olma gibi bir lüksleri yok, etik değil. (!)

Fikrimi değil ama söylenmişi söyleyebilirim

AŞK...Bir kalbin içinde ağlıyor AŞK...

:) Hoş kalın.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..