Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Bit-sin!

Bit-sin!
 

Bugün okudum bir insanın sevgilisini unutması ortalama 17 ay 26 gün sürermiş.

Ve onunla 4 ay devirdiyseniz aşık olmuşsunuz demekmiş.

Hala her film izlediğimde aklma gelmenden nefret ediyorum.

Seni her düşündüğümde kokunu hatırlamaktan da....

Senle ilgili hala hayal kurmak üzereyken aklımın başıma gelmesinden...

Ve bunun gibi daha bir çok saçmalıktan nefret ediyorum.

Geçmişin sadece güzel yanlarını hatırlamam da bana beynimin bir kazığı galiba...

Bitsin.

Geçsin.

Unutayım.

Ve artık geçmişte yaşamaktan vazgeçeyim.

Bit

Sin....

 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..