Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Biz sizi ararız!

Biz sizi ararız!
 

Kitap yazmak ne kadar kolaymış demiştim kendimce. Yazmak belki evet ama bunu basmak ve satışa hazırlamak her yiğidin harcı değilmiş meğerse! Oysa kime sorsan; bilmem kaçıncı kitabı yolda, geliyor. Yani öyle bir-iki tane yazmak da kesmiyor. 

Arkalarında dayılarımı var nedir?
Bu işe ayıracak bol bol vakitleri ya da taşmaya meyilli enerji birikimleride olabilir.
Hangi açıdan bakarsak bakalım zor bu işler, zor.
Birkaç yayınevi yetkilisi ile yaptığım görüşmeler sırasında kullandıkları ifadeler gayet yüreklendiriciydi aslında.
 
Ama sonuçta verilen cevaplar hadi başka kapıya demenin kibarcasıydı doğrusu.
Hemde öyle günler haftalar değil, aylar sonrasında.
Ya kılı kırk yarıyorlar ya da naz yapıyorlardı.
Sanırsınız ki edebiyat dünyasında patlama yaratmaya aday bir yazarı imtihan ediyorlar.
Hani önümüzü göremediğimiz işler için yatırım yapamayız kardeşim deseler itirazım olamaz.
 
Bir yerlerde okumuştum; “Kitabınızın yayınevlerin tarafından hiç okunmama ihtimali, en az reddedilme ihtimali kadar yüksek bir olasılıktır” diye. 
 
Asla bir benzetme olarak algılanmasın ama Nobelli yazar Orhan Pamuk’un ilk kitaplarını yayımlatmak için yıllarca sıkıntılar çekmiş olması da bu tespiti doğrular nitelikteydi.
 
Masrafı yazardan olsun demekle de olmuyor bu işler.
Bu defa da kitabı satmak için reklam ve tanıtım kaygısı baş gösteriyor ister istemez.
Yani bu da evin bir odasına kamyonet dolusu kitabı yığmak demek gibi bir şey..
 
Çık çıkabilirsen işin içinden ! 
 
Neyse umutlarım hala tazeliğini koruyor, sürpriz yapabilirim günün birinde.
 
Aranızda bulunamayaşımın nedenini kısaca özetlemeye çalıştım.
Yani ilham perilerimin suçu yok bu defaki yaz molasında:)
Birazcıkta üşendim, ense yapan tembel arkadaşlara özendim bekli de.
Devamsızlıktan kalma yok nasılsa, atılmak da yok dedim:)
Ama çok şey kaçırmışda değilim sizleri hep buradan takip ettim.  
Bloglarımı epey tıklayanlar olmuş, sağolsunlar.
 
Bu arada, yokluğumda merak edip gerek telefonla gerekse mailleri ile  hal hatır  soran dostlara teşekkürler..
 
Artık önümüzdeki maçlara bakacağız.
 
Yine yeniden yepyeni başlangıçlarda karşılaşmak dileğiyle, şimdiden mutlu yıllar diliyorum herkese .....
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..