Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Bizanslılardan özür diliyorum!

Bizanslılardan özür diliyorum!
 


Tam 556 yıl önce bu topraklarda bir “devlet faşizmi” yaşandı. Geçmişteki faşizan uygulamalarımızdan belki de en faşisti, en insanlık dışı olanı buydu.

Mehmet isminde bir Türk devlet lideri, İstanbul’daki Bizanslıları yerlerinden etti. Faşizan bir şekilde kovaladı.

Tam 556 yıl önce Hasan isminde bir Türk, o güzelim Bizans surlarına Türk-Osmanlı bayrağı çekti. Gerçi orada öldü kaldı ama...

Bu vesileyle, bu acı günde; Bizanslılardan ve Bizans’ın torunlarından özür diliyorum.

Ve Sizleri de özür dilemeye davet ediyorum.

Gönül notum: "Ey benim, dev memesinde cüceler besleyen garip memleketim." Ne hallere düştün, kimlerin eline kaldın bak?

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..