Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '07

 
Kategori
Blog
 

Blog karteli

Blog karteli
 

Blog içindeki blok...

Blog (günce) e- harika, bilginin paylaşıldığı platform.

Günlerdir sabırla, bu konu hakkında yazılanları ve yorumları takip etmeye çalışıyorum. Çok kez klavyeye ramak kala masadan kalkıyorum.

İncik dedim;

– Gel sen bu polemiğe girme, senin ne işin olur, böyle bir - akıl alma ve verme - sürecinde, yaz ufak ufak yazılarını, yansıt yaşama dair gözlem ve duygularını hatta kesitler sun öz yaşamından dedim, ama dinletemedim.

İşte ben de polemiğin içindeyim.

Yazının başlığını özellikle seçtim, Çünkü: böyle bir yapılanma olduğuna dair izlenimler aldım. Akıl veren blogları yazanların böylesi bir trend başlattıklarını düşünüyorum. Öyle bloglar okudum ki, editöre akıl vereni mi ararsın, blog yazanlara yazı içerikleri hakkında tahdit koyan hatta sayıca sınırlama getirmeye çalışanı mı ararsın. Bloglara konulan resimlerin seçimlerine dair sansür koymaya varan yaklaşımları açıklayanları mı ararsın. Dünya ölçeğinde bu işin nasıl yapıldığına dair örneklemeleri mi ararsın. Hemen hemen hepsi hakkında bir kısım kartel blogcu tarafından günlerce blog girişi yapıldı. Bu bloglar içerisinde manidar olan ise, dilbilgisi kurallarına uygun yazıma dikkat çekenler oldu. Bloglarında bu görüşün altını çizen blogları yazanlara ayrıca teşekkürler.

Şimdi, benim blogumu okuyan; o bir kısım kartel blogcu hemen eleştiri bombardımanı başlatacaklardır. Bana da "Sen artık blog yazma, yazdığın bloglar bir şeye benzemiyor. Hadi canım sende blogcu musun? Bu kadar yazım hatası mı yapılır" diyeceklerdir. Bu gün demezlerse, bundan sonraki, ilk blogda bunu yapacaklardır.

Bu blogcuların sözüm ona tek bir gayeleri vardır. MB’de blog yazanları hizaya getirmek, onları dört duvar arasında, üretmekten aciz, bir fasid daire içerisine almak...

Ben, blog karteli tarafından yapılan baskılama sonucunda kenara çekilen; bağımsız blog yazanların kenara çekilmemesi daha fazla üretime geçmesini, gözlem, duygu, düşünce, anı, gezi, kuş, börtü böcek vs ... ne varsa hepsine dair yazmaya devam etmelerini istiyorum. İstediği resmi bloga koysun diyorum.

MB hazırlayanlar, editörler bu blog kartelinin etkisinde kalmadan objektif olarak değerlendirmelerine devam edecektir.

Son Söz:

"Bir blogcunun blogu olmuş, tutmuş millete blog yazma dersleri vermiş."


BLOG YAZANIN NOTU: Sn.Aydın TİRYAKİ beye teşekkürler.

 
Toplam blog
: 92
: 766
Kayıt tarihi
: 05.12.06
 
 

1970 Tarsus doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım.Yüksek öğrenimimi Atatürk Üni..