Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '11

 
Kategori
Blog
 

Bloglarda reyting olgusu!

Yayınladığım blog konularında Google amca tarafından anında "hamm" yapılacak bir başlık kullanmayı oldum olası beceremedim hiç!
Kendime özgü anlatım tarzımla gündemde kalmayı tercih ettim hep!
 Yani en kısa yoldan ennn olmak hayalleri kurmadım asla! 
Ancak birkaç dakika içerisinde binlere, hatta onbinlere ulaşan skorlar nasıl oluyor da böyle oluyor diye merak etmedim diyemem!
Hatta geçmişte bazı denemelere kalkıştığımı itiraf edebilirim!
Defne Joy Foster vakası ve Eurovision da Hadise hadisesi furyası örneğin!
Hatta bazı arkadaşlarıma “Hocam nasıl başlık ama” göreceksin sollayacağım seni diye peşinen hava atmışlıklarım da olmuştu:)
Peki sonuç; sekiz-on bin dedi başka demedi!
 Oysa çok umutlanmıştım, ertesi sabah sağ üst köşeye bir göz atmayı planlamıştım hatta:-)
Ama olmadı, olmadı!
Dün akşam bir yazımda kullandığım konu başlığı ve giriş kısmı da ilgi çekebilecek düzeydeydi bana göre!
Ama yine olamadı!
 
Öyle ya, örneğin mizahi yeteneğiniz yoksa kimseyi zorla güldürmeye kalkışmamalı..
Ya da Küçük Emrah'lığa soyunup hüngür hüngür ağlatmaya çalışmamalısınız!
Gelecekte MB kariyerimizi sorguladığımızda, tarzımızı tarif eden bir özelliğimizle anılmak istiyorsak pek tabii ki.

 
  

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..