Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Boyum kadar...

Boyum kadar...
 

Mutluluk, insanın boyu hizasındaymış ya sevgili...

Belki de o yüzden hiç bilmeden kendim gibi küçük sevdaları

Aldım yüreğime...

Büyüttüm... Büyüttüm..

Senin bahçeni güzelleştiren çiçek tohumları gibi

Yüreğimi güzelleştirdi, sevginin tohumları...

Gün geldi, gülücüklerim

Gün geldi, gözyaşlarım

Büyüttü sana sevgimi...

Hayranlığımı, özlemimi...

Hiç bir şeyden bir şey yokken de

Özlenir, sevgili...

Şimdi sen bana "beni neden seviyorsun " de

Sor... Hadi... Sor...

Cevap veremem...

Nedeni yok...

Aşk, nedensiz sevmektir...

Aşk,neden seviyorum diyebilmek ama cevabını verememektir.

Çünkü, hiç bir harf,hiç bir kelime ve hiç bir lisan yetmez..

İçine sığmayan bir heyecan...

Gözlerinde biriken gözyaşı

Dudaklarına yerleşen tebessümdür...

Bir nedeni olsa,sevgiliyi sevmenin

Büyü bozulacak sanırsın...

Sen, en sevdiğim ağacımsın...

Ağaçlar yüzyıllarca yaşar bilirsin...

İnsan ömrü o kadar değil ya

Sonsuza eşdeğersin gönlümde...

Gün gelecek... Deriz ya hep!

Gelecek... Gelmeli...

Seni dünya gözüyle görmeli

Bu gözler...

Yüreğim göreli beri

Aklıma sığmıyor kelimeler...

Ne zaman olur kavuşmak bilmem

"Olmaz "ı hiç düşünmem

Hayat bu tut ki, gelemedim

Gelemedin sevgili...

Rüzgar gelir beni bulur

Deniz gelir seni bulur

Dillenir içimiz,

Dokunmadan sevenlerinde bir hikayesi olur

Kavuşamadan ölen aşıklar gibi

Tarihe geçeriz...

 
Toplam blog
: 15
: 544
Kayıt tarihi
: 26.04.12
 
 

Hiç bir şey içimde kalmasın diye... Susmayı öğrenemedim diye... yazıyorum:) Kavgacı değilim. Çok ..