Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu gençlik dindar mı olsun? Yoksa...

Bu gençlik dindar mı olsun? Yoksa...
 

Acaba bu bloğa nasıl bir gençlik yetiştirmek istiyoruz diye mi başlasaydım. Mesala dindar gençlik gibi. O zaman daha çok okur bulurmuydum bilemiyorum. Belki yüzde elli okunma oranım artardı. Ama benim derdim başbakan gibi model çizmek değil.

Hebimiz haberleri izliyoruz. Gençlerin sapkınlıkları kaçımızı hayrete düşürüyor. Hırant Dink'i ya da Meryem Karabulut'u öldüren kaç yaşında. ATV nin dizisinde evlendirilen kız bize normal bir olay gibi gelmiyormu? Bunun gibi nicelerini artık kanıksamadık mı? Baklava çalan çocuklar, üniversitede olay çıkaranlar, babasının arabası ile gece yarıları kaza yapanlar!

Bu genç arkadaşlar nereye gidiyor acaba? Onları yetiştiren toplumda sizin sorumluluğunuz nerede? Sadece kendi çocuklarınızdan mı sorumlusunuz? Herkes bir şekilde bu yaranın bir yerine tuz basmıyor mu?

Anneler, babalar, öğretmenler, yöneticiler, milletvekilleri sizler nerede duruyorsunuz? Bu toplumun geleceği bu gençler neden adam öldürüyor? Vahşet olaylarına karışıyor?

Toplumun değer yargıları nasıl böyle değişti? Sigaraya ve içkiye yasak getiren hükümet silah tüccarlarına neden müsade ediyor? Dindar bir gençlik yetişirse bunların hiç birisi olmayacak mı? Namazlarını kılıp, dualarını edip, ana babaya ve vatana hizmet edip, hak yolunda uslu uslu yaşayacaklar mı?

Eğer öyle ise neden bütün orta doğu ateş altında. Onlar İslam dinini başka mı yorumluyor? Yoksa bizim bilmediğimiz başka şeyler mi var?

Herkese soruyorum, bu gençler neden böyle oldu? Herşey normal gidiyorda yoksa medya mı olayı abartıyor. Eskiden daha azgındılar da biz mi bilmiyorduk. Yoksa korkacak birşey yok mu? Azan belasını bulur mu dediniz. Su testisi su yolunda mı kırılır.

Neyse benim çocukların gençliğine daha on yıl var. O zamana kadar Allah büyük. 

 
Toplam blog
: 18
: 5270
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

Bir bankada servis yetkilisi olarak çalışmaktayım. Kazanmayı, rekabeti ve insanlara yardımcı olmayı ..