Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Bugün “Bir “Erotik yazı yazayım” dedim…

Bugün “Bir “Erotik yazı yazayım” dedim…
 

İşte benim "Düzenlediğim" erotik fotoğraf bu...


Kendi kendime dedim…

Kimseye zarar vermek istemedim ve “Bu gün bir erotik yazı yazayım” dedim.

Nereden aklıma geldi derseniz, bazı blog yazarı arkadaşlarımız “en çok onlar okunuyor” diyorlardı, bakalım ben de “En çok okunan yazılar” sıralamasına girebilir miyim acaba” diye düşündüm…

Yazıya başlamadan önce, bloguma hangi fotoğrafı eklemeliyim diye araştırma yaptım. Hani “Erotik” olacak ya…

Abi… Teknoloji oldukça ileri, internet sayfasına girip “Erotik” yazdın mı, ne var ne yok hepsini getiriyor. Ben de öyle yaptım, ama bir de ne göreyim o “Erotik” liğin arkasında…

Uf… Uf... Uf…

Siteler o masum sayılabilecek “Erotik”liğin de ötesine geçmiş…

Kapa gözlerini kapa… Hatta interneti de kapa…

Olmadı, gazete kupürlerini taradım “Erotik” fotoğraf bulma amacına yönelik olarak… Orada da genellikle “Son sayfa” güzelleri var. Demek ki onlar “erotik” sınıfına girmiyor diye düşündüm. O sınıfa girse gazetelerin arka sayfalarında boy göstermezler. Hem de yazı için uygun olmaz, okuyucu her gün görüyor onları…

O da olmadı…

Peki, şimdi ben nereden bulacağım yazıma “Erotik” bir fotoğraf? Fotoğraf olmadan yazı dikkat çekmez ki…

Neyse, sonunda yazıma eklediğim fotoğrafı buldum. Ancak o da içime sinmedi. Abi bu yazı eklenir mi? Ayıp denen bir şey var.

Bu kez aklıma “Bilgisayar teknolojisi” geldi ve fotoğrafı gördüğünüz hale soktum.

Eh…

Fotoğrafı bulduk, kaldı yazıyı yazmak…

Bilgisayarımın başındayken hazır, onu da yazayım bitsin bu iş. Sonra bakalım ki ne kadar okunacak benim “Erotik” yazım, sıra ona kalıyor…

Başladım düşünmeye…

Hani yazı “Erotik” olacak ya…

!....

?...

Ağabeyler, ablalar…

Vallahi de billahi de kafamı patlattım ama “Erotik” nasıl oluyorsa, nasıl yazılıyorsa, işin o tarafını kıvıramadım ve yazıyı burada noktaladım…

Benim kişisel kanaatime göre eklediğim fotoğraf “Erotik” oldu da yazıya gelince çok “Erotik” da olmadı galiba…

Neyse, benden “Erotik yazı” bu kadar… Aslına bakarsanız benim “Siyasi” içerikli yazılarım daha “Erotik” oluyor. Bazılarını çileden çıkarıyor…

Şimdi bakalım bu “Erotik” yazım ne kadar okunacak, merak ediyorum.

Fotoğrafı da “Erotik” yaptık nasılsa…

26 EKİM 2008

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..