Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '08

 
Kategori
Havacılık
 

Büyük Geçmiş Olsun

Büyük Geçmiş Olsun
 

"Rüzgar bacağında kısa kalmamak düşüncesi ile gelirken son anda alçakta keskin bir dönüş yaparak rüzgarı karşılamak istediği esnada çok sert bir çapmaya maruz kalan Güzel İnsan Prş.Öğrt. Özlem KIRCAALİÇ sağ bacak kemikleri + sağ bacak kalça bağlantı kemiği + leğen kemiği + alt kaburgalar + göğüs kafesinde kırıklar şeklinde oluşan büyük bir kaza geçirmiş olup, derhal GATA Yoğ. Bakıma kaldırılmış, dün uyutularak beklenilmiş, bu gün 08.30 dan başlayarak büyük bir heyetle MAJÖR ameliyata alınmış, biraz evvel uzun süren bu ameliyat bitmiştir.

* Beyinde bir oluşum gözlenmemiştir,

* Pıhtı oluşumunun daha vahim durumlara sebep olmaması için amaliyata karar verilmiş ve müdahale buna göre yapılmıştır,

* Kendisinin genç oluşu iyileşeceğine büyük etkendir,

* Hasta uyutularak yoğun bakımda müşahede altında tutulmaktadır.”

28 Kasım Salı günü saat 16:00 sıralarında, Sevgili Besim Ergüven Hocamdan aldığım bu elektronik mesaj az da olsa yüreğime su serpmişti.

Kaza haberini aldığımda yoldaydım. 27 Ekim Pazartesi günü Cumhuriyet Bayramı Gösterileri Resmi Provası'nda yaşanan bu üzücü kazayı, Türkkuşu Paraşüt Öğretmeni Ömer Aydın telefonla haber vermişti. Cumhuriyet Bayramı tatilinden de yararlanarak Niğde'ye gidiyordum.

Gelişmeleri öğrenmek için pek çok kez telefon etmem gerekmişti. Aldığım yanıtlar, hiç de iç açıcı değildi.

Bu yazbaşında, yuvasından düşen ve birinin ayağı kırılan, iki serçe yavrusu için yaptıklarını anımsadım. Nasılda çabalamıştı o tüysüz küçücük birer et parçasından başka bir şeye benzemeyen o iki yavruyla.

10 Eylül Paraşütçüler günü için Selçuk'a gidişimde, gene serçe yavruları ile birlikte gördüm O'nu. Kırık ayağını iyileştirdiği serçe ve kardeşi, etrafında uçuyordu. O elindeki raketle vurduğu sinekleri artık neredeyse tam serçe olmuş yavrulara ikram ediyordu.

Besim Hocamın elektronik postası ile biraz rahatlamıştım.

Bu gün yaşanan gelişmelerle mutlu oldum. 1997 yılında Dünya Şampiyonu olan, Paraşüt Öğretmeni Özlem Kırcaaliç, halen yoğun bakımda olsa da, yakınları ile görüşmesine izin verilmiş ve eşi ile kısa bir görüşme yapmıştır.

2006 Dünya paraşüt şampiyonasında yakından tanıma olanağı bulduğum, havacılığı bir yaşam biçimi edinmiş bu güzel insana acil şifalar diliyorum.

Başta Sevgili eşi Haluk Kırcaaliç olmak üzere, ailesine, arkadaşlarına ve tüm havacılık camiamıza geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..