- Kategori
- Ben Bildiriyorum
Çağrı merkezi adamı deli eder!
çağrı merkezi
Bir çok sektörde çağrı merkezi çalışanları ile iletişime geçiyoruz. Banka, telefon, internet hatta bazı özel şirketleri aradığımızda önce karşımıza bize bir şeyler anlatıp beklememizi sağlayan sesi güzel olan bilgisayar kadınını dinliyoruz. İşlem yapmak için tuşa basıp çıkan menüyü dinliyoruz. Sonra bir daha tuşla,yine tuşla,yine tuşla ve nihayet müşteri temsilmiz ile birazdan görüşeceksiniz cümlesini duyuyoruz. Bazen çabuk bağlanıyor bazen yoğunluktan dolayı bekliyoruz.
Ancak bir bilgi öğrenmek veya işlem yaptırmak için o kadar bekliyoruz ki,en azından ben beklerken sıkılıyorum. Yahu bari güzel bir müzik koyun, dinleyelim, neşelenelim. Bu da yok.
Nihayet artık buna bir sınır getiriliyor. Bekleme süresi en fazla 20 saniye olacak. Umarım bir an önce olur. Yoksa beklerken, müşteri temsilcisi ile yapacağınız konuşma güvenliğiniz açısından kayıt altına alınacaktır lafını umursamayabilirim.