Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Camiiler haftası...

Camiiler haftası...
 

Önemli gün ve haftalar!

Öncelikle,

Kutlu Doğum Haftası ve 23 Nisan

Sanıyorum dini kutlamalarda bir ilk.

“Kutlu Doğum Haftası” tarih olarak sabit. (23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını içine alacak şekilde)

Öylesine göze batıyor ki alternatif yaratılmaya çalışıldığı, öylesine bariz ki.

Gözümüze soka soka.

Sistemi zaten başbakan açıkladı.

Hazmettire hazmettire (…)

Milli Eğitim Bakanlığı nın 30 Ağustos Zafer Bayramını unuttuğu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramımızı da 29 Nisan olarak hata! lı yazdığını basından izledik.

Ancak MEB nın unutmadıkları var elbette.

Mesela MEB nın internet sitesindeki önemli gün ve haftalar listesinde (Muhtemelen kitaplara da geçmiştir) 20-26 Nisan Kutlu Doğum Haftası olarak kayıtlara geçmiş.

Ne diyeyim. Bize hazmetmek kalıyor.

Umarım Fırsat kalırda 23 Nisan hatırlatılır çocuklarımıza.

Bu arada unutmadan söyleyeyim. Ekim ayının ilk haftası da Camiiler haftası olarak geçiyor listede. (Kiliseler, Havralar hatta belki Cem Evleri haftası sanıyorum açılımdan sonra eklenecektir, kimse gönül koymasın lütfen)

Ekim ayında 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı olarak yerinde duruyor çok şükür.

Cumhuriyetin neden haftası yok diye sormayacağım.

Çünkü…

85 yıldır aklınız neredeydi diye sorarlar adama.

Tüm imamlarımızın Camiiler haftasını kutlarım.

Ekimin ilk haftası eskiden Mimarlar haftasıydı, 4 Ekim Pazara sıkışmış takvimde.

Aklımdayken, Tüm çağdaş mimarlarımızı kutluyorum.

Şehirlerin içine edip kaptığı cukkalarla ev gibi evlerde oturan Mimarlarımıza da anıyorum elbette. İçimden içimden…

MEB in önemli gün ve haftalar takvimi http://www.meb.gov.tr/belirligunler/belirli_gun.htm#1

 
Toplam blog
: 34
: 409
Kayıt tarihi
: 24.12.08
 
 

1969 doğumluyum, Psikologum. Tüm canlıları seviyorum. Yaşamın daha güzel olması gerektiğini düşünüyo..