Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '10

 
Kategori
Beslenme
 

Çocuk ''doydum'' diyor. ''inanacaksın!!''

Çocuk ''doydum'' diyor. ''inanacaksın!!''
 

Hergün alınması gereken bir ilaç gibi, her gün en az bir anneden 'çocuğum yemek yemiyor' şikayeti duyuyoruzdur. Tabi etrafta, birkaç ebeveyn olması şart! Yoksa 'teenage' olarak adlandırılan grup içerisinde, böyle bir sohbet işitmek mevzu bahis değil.

Biz gelelim hikayemize. Aslına bakarsanız bu '<ı>yemek yeme' konusu sorun bile değildir. Bu kelimeyi biz ebeveyneler '<ı>sorun' haline getiriyoruz. Peki neden?

Çünkü çocuk 'gak' deyince su, 'guk' deyince süt, gözünün bir hareketi ile köfte, gözünün iki hareketi ile börek getirip götürmeye o kadar alışmışız ki... Çocuk acıktığının farkında değil, mütemadiyen anne, baba, babaanne, dede, hala, teyze, amca vs. tarafından bir şeyler gelip gidiyor önüne gümüş tepsi içinde.

E doğal olarak bizde devam ediyoruz bu hikayeye. Alan memnun, satan memnun bir nevi.

* * *

Son dönemde bir yakıt istasyonu reklamı dönüyor ekranlarda. <ı>YABAN dersem hatırlarsınız. <ı>KADİR İNANIR dersem hemen hatırlarsınız. Kızım ve babası bu reklamı çok da güzel taklit ediyorlar. Beni, karnım ağrıyana kadar güldürmeyi başarıyorlar.

Peki bugün ne oldu?

Öğlen yemek masasındayız. <ı>Kızım diye övüyormuşum gibi olmasın, ama öveyim yine de:) Yemeğini kendi başına yer her daim. Kendim diye yeriyormuşum gibi olmasın, ama yereyim kendimi de:) Her yemek sonrası, bir lokma daha versem yer mi diye denemelerim sürmüyor değil hani.

Yine yemeğini yemiş olarak kalktı sofradan. Anneciğim doydun mu? Dedim. Doydum, dedi. Ben yine son lokmayı verme denememi yaptım. Önce bana baktı, sonra babasına gülümsedi. Ve o cümleyi söyledi.

Çocuk DOYDUM diyor. İNANACAKSIIIIIIIIIN! Üleeeeeen;)

Reklamı izlemek için:

http://www.vidivodo.com/353263/kadir-inanir-yaban-petrol-ofisi-reklam-videosu

Bu yazıdan bir ay sonra:

İnternette Doğan Cüceoğlu'nun bir yazısı ile karşılaştım. Bu hikaye ile de ilintili. Mutlaka okuyun.

http://www.haberturk.com/yazarlar/513575-en-guclu-miras

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..