Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Çocuklar için çikolatalı top kekler....

Çocuklar için çikolatalı top kekler....
 

102. Bloğumu yazıyorum haberim yoktu, 100' ü geçtiğimden, yorumlar mesajlar o kadar takılmıyorum, seviniyorum yazdığınız zaman ama yazdıklarımı beğenip, tariflerimi alıp yapmanız beni çok mutlu ediyor, tabii her bloger okunmak yorum almak ister ama bazen Blog okuduğum zaman o kadar güzel anlatmış oluyor ki yorum yazmaya kıyamıyorum, yazının büyüsünü bozmak istemiyorum ve tekrar tekrar okuduğum Bloglar var. Mesela ben astroloji de çok seviyor ve ilgileniyorum fakat astroloji üzerine yazan arkadaşlar var ve büyük bir keyifle okuyorum, bu arada sıkıntımda geçti çok şükür, yüzüm asık değil, bazen huysuzluğum tutuyor, keçilerim kaçıyor bir süre gelmiyorlar yanıma, çocukların sevdiği topkek tarifini vereyim yapıp yedirin bebişlerinize hadi bakalım....

Malzemeler:
44 top kek için

· 3 yumurta

· 2 su bardağı tozşeker

· Yarım paket (125 gr) margarin

· 4 çorba kaşığı yoğurt

· 4 su bardağı un

· 1 paket vanilya

· 1 paket kabartma tozu

· 1 tatlı kaşığı karbonat

· 1 çay bardağı damla çikolata

· 1 çay bardağı kuru üzüm

· 1 çay bardağı iri kıyılmış fındık

· 2 çorba kaşığı pudra şekeri

Hazırlanışı:
* Margarini eritip soğutun. Yumurtaları derin bir kaba alıp tozşekeri ilave ederek mikserle iyice çırpın. Margarin ve yoğurdu ekleyip tekrar çırpın.

* Un, vanilya, kabartma tozu ve karbonatı ayrı bir kapta harmanlayıp yumurtalı karışıma azar azar ekleyin. İyice karıştırıp pürüzsüz ve koyu bir kek hamuru hazırlayın. Hamuru üçe ayırıp her birine damla çikolata, kuru üzüm ve fındık ilave edip yavaşça karıştırın.

* Küçük metal kalıplara renkli kağıt kalıplar yerleştirin. Her birine birer tatlı kaşığı kek hamuru boşaltın. Önceden ısıtılmış 180 dereceye ayarlı fırında 25 dakika pişirin. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpip servis yapın.
Lezzet. comdan alınmıştır.

AFİYET OLSUN SİZ BÜYÜKLER DE YİYEBİLİRSİNİZ TABİİ

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..