Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '22

 
Kategori
Anılar
 

Çocukluğuma

 

İyi ki doğdun.

Ben senin için varım.

Sana verdiğim sözler, kurduğun hayaller için buradayım.

Sana ‘tüm güzellikler seninle olsun’ diyemem. Artık tozpembe bir hayatı savunamam.

Zaman zaman sana siyah rengi de anlatacağım.

Bu hayatın gerçek olmadığını covit_19 ispatladı. Bende kendimi senin için geliştiriyorum.

Her sabah ‘Hadi yeniden…’ diye başlamak zorunda kalmayacaksın. İnan bana.

Seninle çok kalp ağrısı, çok da ‘Hatırlar mısın!’ diye başlayan güzel anılar biriktirdik, dahası için de çabalıyorum.

Bilirim seversin sen yenilikleri.

Kimlerle, nasıl, ne zaman bilmiyorum.  Şunu bil küçük kız, yine aynıları yaşanacak. Biraz temkinli.

 ‘Hadi kaldığımız yerden’… ;)

 

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..