Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çok şey öğrendim sende 2012...

Çok şey öğrendim sende 2012...
 

Yeni bir yıl, yeni bir sayfa...

Elimize verilmiş 365 temiz sayfa...

Geçmiş yılın muhasebesini yapmalı aslında. Ama hangimiz yapıyoruz ki?

Yeni gelen yıldan beklentilerimiz o kadar büyük ki eski yılı hatırlamak bile istemiyoruz.

2012 benim için çok hareketli bir yıl oldu. Hayatıma giren o kadar insan oldu ki...

2012=112 aslında benim için. Değişikliği hemen kabul etmeyip hayatımın bir dönemini kendime zehir etsem de şimdi çok şükür mutluyum...

Atandım; yepyeni bir hayata başladım.

Ve öğrendim ki hayat gerçekten sürprizlerle doluymuş. İlk yarısı olağandı ama ikinci yarısı büyüdüm.

Evet bu işle birlikte ben de büyüdüm.

Tek başıma yaşamayı, yeni bir hayat kurmayı, zorluklarla birbaşına mücadele etmeyi ve hayatıma giren insanları tanımayı öğrendim...

Öğrendiğim en önemli şey; kimsenin ağzıyla yaşamamak ve kararlarını kendin vermek...

İnsanları başkalarının anlattığına göre değil kendi terazine göre tartmak gerekirmiş.

Başkalarının kötü dediğinin senin için mükemmel bir insan olabileceğini, iyi diye tanıılanın da sana büyük zararlar verebileceğini gördüm...

Kimin kimden çıkarı varsa onu iyi tanıttığını, istediğini yapmayanın da kötü olduğunu farkettim...

Ama herşeye rağmen verimli ve güzel bir yıl geçirdim.

Tanıdığım insanlar iyi ya da kötü olsun bana çok şey öğrettiler....

Bana faydası dokunana da, zarar verene de teşekkürler...

Çok eğitici bir yıl oldu...

Umarım önümüzdeki şu 365 sayfa da acısız, güzel hikayelerle dolar...

Herkese mutlu yıllar....

 

 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..