Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Dayandım gecenin karasına....

Dayandım gecenin karasına....
 

Önüme koyduğun yemek buysa eğer ben bu orucu bozmam...

Sakladım ben ışıksız odalarda kalbimi...

Vermedim, dinlemedim....

Zaman küstah, haddini aşıyor....

Seni çoktan başka sevdaların koynuna sokmuş....

Sen de ölesiye sevişmişsin...

Ben dayandım gecenin karasına...

Artık kimse kıramaz beni....

Sen bile....

En fazla düşerim dalgalara...

Ay dokunup geçer tenime...

Biri vardır elbet...

Gecenin içine gömdüğüm inceliklerimi motiflerimi farkedebilecek...Bu deniz hallerim devam eder gider o güne kadar....

 
Toplam blog
: 20
: 670
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

savruk ezik bir yaşam olamazdı tabi.. herzaman yol almak gerekmekteydi çünkü.. önemli olan yaşamın k..