Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Deliriyorum galiba

Deliriyorum galiba
 

Deliriyorum galiba. Kafamın içinde garip sesler… Bir rahat vermiyor, yağmur damlaları gibi düşünceler. İşte yine tutamadım… Biri daha kaydı avuçlarımdan.

Mavi bir bayrak dikiyorum göğe. Bir kuş sürüsü geçiyor. Uzanıp tutuyorum sürünün liderini.  Kafamın içinde kuş çığlığı, deliriyorum galiba.

İncecik bir kadın geçiyor yanımdan. Saçları, o saçları… Takılıyorum peşine. Birden dönüp gözlerime bakıyor. Gözlerimden ruhuma yürüyor. Acı çekiyorum. Uyan, diyor. Uyan! Sesi yankılanıyor her hücremde. Deliriyorum galiba.

Aynadayım. Uzatıyorum elimi. Dokunuyorum aynadaki bana. Yakalayıp bileğimden çekiyor beni.

Hapsoluyorum. Çığlığım kafamın içinde, kimse duymuyor. Deliriyorum galiba.

Bir sağanak başlıyor. Kuş, kadın ve ben ıslanıyoruz. Mutluyuz.

Tek duyduğum sağanağın sesi artık.

Ne güzel kokuyor toprak yağmurdan sonra.

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..