Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '14

 
Kategori
Deneme
 

Derinlerde bir de yollanmayan

Derinlerde bir de yollanmayan
 

Sesini duymadan yaşayanmaz sanırdım.
Yanılmışım...

Seni görmeden duramaz sanırdım.
Aldanmışım...

Sensiz hayat çok zormuş sanırdım.
Kandırmışım...

Ayrılıklar aşkı alevlendirilmiş sanırdım.
Şakaymış gene yanıldım...

Sevmek bir ömre bedelmiş,
Sevenler ömür boyu çekermiş.

Bu ancak masallarda olurmuş
Gene kandırıldım...

Acıyla mutluluk aynı anda yaşanır derlerdi.

Yaşanır sanmıştım. Bilemedim...

Çivi çiviyi söker derlerdi de
İnanmıştım...

Çiviyi çaktıktan sonra sökmesi imkansızmış,
Çok geç anladım...

Bir kahvenin 40 yıl hatırı varmış...

Hatır şimdiler de eskiler de kalmış..

HER HATIRA BİR ÇİVİYMİŞ HAYATIMDA DERİN İZ BIRAKMIŞ YAŞAMIMDA

VE BEN DAHA YENİ ANLADIM... 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..