Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '17

 
Kategori
Deneme
 

Doğrularınızı Çöpe Atın, Bir gün Her Şey Tercih Olacak

Doğrularınızı Çöpe Atın, Bir gün Her Şey Tercih Olacak
 

Onun için ben, bu budur şu şudur diye kestirip atmıyorum, söylediklerimi kabul ederseniz (beğenirseniz, uygun görürseniz) alın diyorum; yani düşüncelerimi insanların tercihlerine hitap edecek şekilde oluşturuyorum.

Beğenmiyorsam (işime gelmiyorsa, istemiyorsam) doğru da olsa önemli değil, benim için tek doğru istediğim şey.

İyi de Korkut herkesin isteğine göre bir dünya kurulamaz ki…

Yedi milyar insanın yedi milyar ayrı isteği olmaz değil mi; ya yakındır ya aynı.

Düşüncelerinin dünyayı kurtaracağına inananlar hemen ümitsizliğe kapılmasınlar zira fikirleriniz bazılarının tercihi olabilir ve en çok tercih edilen fikir evrenin güneşidir; yani düşünmeye devam ediniz; ama benim düşüncem doğru insanlar kabul etmeli, etmezlerse zorla gibi yaklaşımlar yok.

Önemli olan doğru olması değil bana hitap etmesi (isteklerimle örtüşmesi), senin doğrunu kabul etmez başkasının yanlışını kabul eder; çünkü tek doğru tercihtir.

İnsanların üzerindeki baskılar kalkıp özgür bir dünyaya adım attığımızda doğrulara göre değil tercihlere göre hareket edeceğiz ve doğru, gerçek gibi kavramların yerini eğlenceli, ilginç, zevkli gibi kavramlar alacak.

Ve biliyor musunuz çok iyi olacak…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..