Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Dövme yaptım, yaptırdım...

Dövme yaptım, yaptırdım...
 

Yeni birşey değil. Bundan önce çok defa oldu. Özellikle yaz tatillerinde, ikişer üçer tane. Doyamıyorum. Acayip güzel geliyor gözüme. Kalıcı yaptırmak istiyorum ama cesaret yok. Aileden izin aldıktan sonra korkudan yaptıramayan tek insan benim herhalde. İnsanın vücudunda güzel duran bir aksesuar. Evet bana göre bir aksesuar. Çünkü bir kolye kadar normal. Vücudunu boyaman bir sapkınlık ve ya taşkınlık değil. Yüzyıllardır olan bir adet. Bazıları bunu "satanistçe" bulsalar bile, ben Beyoğlu'nda dövmeleriyle gezen insanlara imreniyorum. Tek çareyi hazır dövmeler almakta buldum. Ama onlar da en fazla 2 gün gidiyor. Yandaki resim bugün çekildi. Okulum var ama oradan kimse birşey söylemedi şu ana kadar. Bir laf geleceğini de sanmıyorum.

Dövme yaptırmak bir zevk. Aşırıya kaçmadan tabii. İnsanların bütün vücutlarını dövmeler içinde görmek beni rahatsız etmese bile, çoğu insanı rahatsız eden bir durum. İki-üç dövmeye ses çıkarmayan insanlar genelde bütün vücutları dövme olan insanları onaylamıyorlar. Yine toplumsal görüş açısına geldik ama bende, kolda veyatta orada burada olan iki-üç dövmeyi yeterli buluyorum en azından kendi vücudum için...

Bugüne kadar çok dövme yaptırdığımı söylemiştim ama içlerinden en beğendiğim Atatürk portresiydi. Sizde diyeceksiniz aman bu kızın da iki lafından biri Atatürk, anladık Atatürk'ü çok seviyorsun diye. Haklısınız belki bu kadar dile getirmem lazım ama sadece yaptıklarımı söylüyorum. İlk başlarda koluma türk bayrağı yaptıracaktım. Aslında isteğim Atatürk'tü ama babamla konuşmuştuk ve bulamayacağımızı düşünmüştük. Fazıl Say konseri için yazın Bodrum'a gittiğimizde, sokakların birinde bir dövmeciye rastladık. Hani kapılarında dövme örnekleri falan asılıdır ya onların. Atatürk çarptı gözüme birden. Tutturdum tabii hemen yaptıracağım diye. Oturdum ve yapmaya başladı adam. Gerçi biraz ince uzun oldu Atatürk'ün yüzü ama en bilinen fotoğrafı olduğunu için görenler hemen tanıyordu. Anneler falan çocuklarına gösteriyorlardı bak abla Atatürk'ü yatırmış falan diye. Bende umursamaz tavırlardayım, havalıyız ya o ara :) Neyse daha sonra dayanamayıp koluma bir de kertenkele yaptırdım.

Ondan sonrası ayrı bir olay zaten. Görenler garip garip bakıyor. Özelikle tanıdıklarım. Nedense hepsi bir şey söylemeseler de alışık değiller. Ama bir insanın kolunda kertenkele var diye neden bu kadar garipsenir onu da anlamam. O da Allah'ın bir hayvanı... Normal zamanda görünce ilginç bir hayvan olarak görülüp, incelenen bir yaratığın benim kolumda olması ne gibi bir gariplik gösteriyor bilinmez... Siz ne düşünüyorsunuz dövme konusunda? Sizce de taşkınlık mı? Yoksa her insan istediğini yapar mantığını mı savunuyorsunuz...

Hoşlanmıyorsanız birşey diyemem ama eğer bu tür şeylere açıksanız lütfen bir kere dövme yaptırın. Hele de orta yaşı geçtiyseniz, herkes sizin düşündüğünüzün aksine yani "ayy adam bu yaşta dövme yaptırmış özentiii" yerine, emin olun "ne güzel adam hala içindeki çocuğu yitirmemiş, bu yaşta bile dövme yaptırıyor" diyecektir. Ha öbür türlü diyenler de çıkacaktır ama onlar zaten içinde ki çocuğu ve serseriyi yitirmiş insanlardır...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..