Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Dünya lideri Erbakan

Dünya lideri Erbakan
 

Allah'ım Rahmeti'ni esirgemesin ve taksirâtını aff'etsin.


Bugün, 27 Şubat 2011, pazar 

Saadet Partisi Genel Başkanı Sayın Necmeddin Erbakan, Hakk'ın Rahmeti'ne kavuştu... 

O'nun rahle-i tedrisi'nde yetişip siyaset arenasına atılan ve bugün Türkiye'nin kaderinde söz sâhibi olan kadrolar, her ne kadar yolları ayrı imiş gibi gözüküyor olsa da, Merhum Erbakan'ın yetiştirdiği kadrolardı. Bu kadrolarlar tarafından, Türkiye ve Türk Milleti için güzel şeyler yapılıyor veya yapılacaksa, bunda Sayın Ebakan'ın da hissesi var demektir... 

Uzun yıllar DP, AP ve DYP çizgisinde siyaset yaptım. Fakat Arkadaşlarımın çoğu da, Erbakan'ı destekleyen ve O'na gönül verenlerdendi. Hep tartışırdık ama birbirimize hiç gücenmezdik... 

SP Genel Başkanlığından ayrılıp HAS Parti'yi kuran Numan Kurtulmuş 'la alakalı görüşü sorulduğunda; ''Numan Bey'e ve Herkes'e hakkımı helâl ediyorum...'' diyen Merhum Erbakan'a ve Partisine, (eskiden) başka bir partili olmamız (şu an hiç bir siyâsî pati ile organik bağım yok) dolayısı ile bizde de belki hakkı kalmış olabilir. Bu açıklaması ile çok rahatlamıştım bu açıklamasından sonra. 

Siyaset yaptığı dönemde ve Hükümet oldukları dönemde, eğer benim de bir hakkım kaldıysa, ben de helâl ediyorum kendisine. Cenâzesine gitmek isterdim gerçeten, fakat çok kalabalık olacağı şimdiden belli. Türkiye'nin her yerinden ve Yurt dışından çok gelen olacak. Fâtih Câmisi'nin Avlusu ve civar yerler, cenazeye katılanları, muhtemelen almayacak. Belki de salı gün, istanbul'da trafik tamâmen duracak gibi gözüküyor... 

Daha belli değil ama eğer gidemez'sem şâyet, İmamın soracağı sorulara şimdiden; ''Ehl-i îman ve müslim olduğuna şehadetlik ediyorum...İyi bilirdim...ve bütün haklarımı helâl ediyorum!..'' diye cevap veriyorum. 

İslâm Dünyası, kıymetli bir Lideri'ni daha kayb'etti. 

Kederli Âilesine, Saadet Partisine ve Bütün Sevenlerine Yüce Rabb'(im)'den sabırlıklar diliyorum... 

Kendisi'ne de Büyük Allah'ım Rahmeti'ni esirgemesin ve taksirâtını aff'etsin. 

Herkesin başı sağolsun. 

Sağlık ve Muhabbetle 

27.02.2011, pazar
Bektaş Azizoğlu
İSTANBUL
 

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..