Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Düş

Düş
 

Oh yayıldım çimenlerin üstüne... Pek rahat hemencecik uykum geldi...

Bi de şu sinek olmasa vızır vızır kafamda dolanan...

Of çimen kokusu bu kadar mı güzel olur. Ellerimi dolandırıyorum üstünde. Yeni yağmur çiselemiş hala ıslak.

Gökyüzüne çevirdim başımı

Ellerimi iki yana göğe sarılırcasına açtım

Bu kadar mı güzel olur Allah' ım maviyle yeşilin uyumu. Bulutlar hele... Hayal gibi. Cennet gibi...

Ses yok

Rüzgar var

Bana uzaktan çok uzaktan geliyor. Soluyorum okadar güzel ki geri vermek istemiyorum. Artık ciğerlerim patlayacak ama, geldiği yere geri veriyorum

Rüzgara karışıyor nefesim

Oh diyorum

Hayat ne güzel

Nefes almak ne güzel
Rüzgar ne güzel

Oh diyorum Oh!

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..