Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seçimler...

Seçimler...
 

Ya sağa gideceksin yada sola.
Ya ileri gideceksin yada geri.
Kimse ortada durmana izin vermez.
Kimse sana rahat vermez.
Seçeceksin diye dürter seni
Güney, kuzey, batı, doğu
Seçmicem işte dersin
Iı olmaz!
Dürter ya hafif bir meltem yada koca bir kasırga
Adım atmak zorunda bırakır seni.
Bir oh çekemezsin.
Adım attın ya bikere yürümelisin.
Geriye bakmadan.
Diğer yönleri düşünmeden.
Yapamazsan üzerinde durduğun o kupkuru toprak açılır ve yutar seni.
Hadi durma git.
Git.
Fazla düşünmeden git.

Beyaz...

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..