Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

E çocuk ne oldu?

E çocuk ne oldu?
 

Bir arkadaşımın daha eşinden ayrıldığını öğrendim.

Üç yıllık evliydiler.

Bir yaşında da kızları vardı.

Sebep?

İhanet..

O anlatırken içimden “ne yaptın, kime bulaştın da evliliğini bitirdin ” diye geçirdim.

Düşüncelerimi onunla paylaşmadım.

İnsan irisi bir çocuk, elleri kocaman, Alman misketi gibi parlayan gözleri, bu gün “küskün” bakıyor.

Yıpranmış, dağılmış.

Kırgın.

“E Çocuk ne oldu?”

“ Onda kaldı, büyüyene kadar görmeyi düşünmüyorum. Kafası karışmasın.Aklı ermeye başlayınca bir gün gidip anlatırım”

Bir çocuğun bu işlere kaç yaşında aklı ermeye başlar ki? Benim hala aklım ermiyor.

“ Ali inan benim hiç suçum yok”

Onun da bana günah çıkarmasına neden yok. Anlatıp rahatlayacak belli.

İşin aslı bu tür hikayeleri dinlemek, işin aslını bilmek istemiyorum.

“ Cep telefonunda bir mesaj yakaladım. İsim kayıtlı değil. Onun telefonundan aradım numarayı karşıdaki ses….”

Arkadaşlar çay getiriyor. Derin bir iç geçirip, Çayı getiren dışarıdan kapıyı kapattığında anlatmaya devam ediyor.

“ Efendim aşkım diye açtı telefonu, hiçbir şey söylemeden kapattım”……………………………. “ Ölücem zannettim oğlum! Aklımdan geçenleri anlatsam, inanamazsın”

“ Bir daha gitmedim, eve onu görmek, onun sesini duymak bile istemedim.. İnanmayacaksın çocuktan bile nefret ettim”

“ Sonra bir gece, sürekli gittiğimiz balık lokantasına çağırdım”

“Konuştuk”

“ Mesajı ve sonrasını anlattım. Hiçbir şey söylemedi.. ‘Neden?’ diye sordum defalarca ………. Cevap veremedi….Ben onu çok sevmiştim be Ali”

Alman misketi gözler doluyor, kül tablasına uzanan eller titriyor...

“ Tek celsede boşandık. Nafaka da talep etmedi. Evi ve arabayı ona bıraktım, çocuğun hatırına……İki ay Hollanda’ya gittim. Amsterdem’da kaldım. Unuttum, yaşadıklarıma alıştım kendimce”

“ İzmir’e taşınıyorum. Şirketle konuştum. Sağ olsun Müdürüm yardımcı oldu. Tayinimi oraya çıkarttılar”

Elini cüzdanına atıyor. Nüfus cüzdanını çıkartıp, önüme fırlatıyor..

“ Oku bakalım medeni halim ne yazıyor”

Yüksek sesle okuyorum...

“ Bekar”

“ Bekar ya söyle bakalım bundan sonra hayatı kim takar?”

Foto: http://www.chatal.net

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..