Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
434
 

E-günlük YNGDO'lu gıdalar üretti...

Bir haftadır gece gündüz demeden çalışıyorum ve yeni nesil genetiği değiştirilmiş organizmalı ürünler geliştirdim. İlk olarak, soğan, sarımsak, kekik, nane ve karabiber de denedim. Çok başarılı. Çünkü, değiştirilen genler farklı. Normal GDO'lu ürünlerin bağşıklık sistemine, beynimizin işleyişine, mantık ve zeka bölümüne faydalı olan genleri bloke edilmiş veya kaldırılmıştır. Bu yüzden insanlar ilelebet uyutulmaya çalışılmış, yöneticilerin ve zenginlerin dünya da cirit atması hedeflenmiştir.

Ben çalışmalarımda tam tersini yaptım. Haksızlıklara, eşitsizliklere, rüşvet ve yolsuzluklara karşı gelen genlerimizi azdıracak, sürekli uyanık tutacak, izlediklerinden etkilenmeyen beyin fonksiyonlarına sahip olacak genleri geliştirici yiyecekler ürettim. Bu yiyecekleri tüketenlerin, akılları başlarına gelecek ve kısa sürede, toplu şekilde düşünmeye başlayacaklar... Kötü yönetim sergileyen, insanca yaşamamızı engelleyen, ayrımcılık yapan iktidarlara karşı ayaklanmalarını ve korkusuzca direnmelerini sağlayacak... Böylece sistem ve kurumları lafta değil, gerçek anlamda halkın denetimine girip, daha hızlı çalışıp, daha hızlı çözüm üretecek. Tıkanma ve tereddüt olmayacak.

Aynı zamanda ürettiğim, YNGDO'lı ürünlerde, spor yapma, seks, sevgi saygı, mutluluk ve hoşgörü genlerimiz sürekli faal olacak. Çalışma isteğimiz artacak, kimse kimsenin sırtından geçinmeye çalışmayacak. Şiddet, kavga ve suç içeren genlerimiz zamanla kuruyup gidecek. Bütün dünya söz birliği etmişçesine savaş ve şiddet karşıtı olacak. Tüm dünya halkları bu ürünlerimi tükettiğinde bireysel ve toplumsal, hatta global mutluluk seviyesine ulaşacaklar... Zamanla dünya doğal yapısına kavuşup, tüm canlıları ile yaşanır bir hal alacak... Dahası var: Kadın erkek ilişkileri tam anlamı ile düzene girecek, aldatmalar, yalanlar bitecek. (bitmese de karşı taraf sinirlenmeyecek:) Suç oranları sıfır'a inecek. Hiç bir erkek kadına şiddet uygulamayacak, aile içi şiddet olayları sona erecek. Tüm dünya'yı güler yüzlü, sevgi dolu, yardımsever insanlar saracak...

Çok yakında YNGDO'lu ürünlerimiz, alışveriş merkezlerinde, marketlerde, bakkal, kasap, manav, tekel, kuruyemişçi, toto, loto milli piyango ve iddia bayilerinde, tüm vergi daireleri, bankalar, eczaneler, araba servisleri, inşaat firmaları, sucular ve emlak ofislerinde satışa sunulacaktır...

Merhaba e-günlüğüm; Dün akşam oğlum, arkadaşı ile, maçtan sağ salim geldi ama suratları bir karıştı. (ölçtüm) Robert Koleji ile yaptıkları maçta yenik düşmüşler... "Hiç sorun değil, takmayın kafanıza" gibi laflarla teselli ettim. Sonra gittiler.

Eve yine hafta sonu sükuneti çöktü. Oğlum annesine, arkadaşımın kızı babasına gitti. Arkadaşım ve ben, Boss, Linda ve martı kardeşimiz elli iki (elli bir miydi yoksa) oynadık...

Martı cin gibi ama kalkmaya niyeti yok. Sürekli meditasyon yapıyor. Yoksa bu martı, diğer martıların "bilge"si mi? Yoksa bana bir şeyler mi anlatmak istiyor? Bilemiyorum. kanatlı hayvanları beslemeyi, onlara bakmayı sevmem. Onların yerinin gökyüzü olduğuna inanırım... Bu yüzden bu akşam martı kardeşle konuşup evimi fazla işgal etmemesini söyleyeceğim...

Sonra bahçedeydim. Boss'un tüylerini taradım, etrafı süpürdüm, köpeklerimin sularını tazeledim, rakımı içtim, sigaramı içtim, oksijenimi aldım ve saatim geldiğinde yataktaydım.

Sabah cumartesi olduğu için sakin bir ortamda işe geldik. Hızlı başlayan hafta sonu servisleri öğle yemeğimi aksattı. Kısa bir ara bulup öğle yemeğimi yedim ve yine sahaya...

Öğlenden sonra ortalık bir kalabalıklaştı ki sorma e-günlüğüm. İpini koparan, pardon boş vakit bulan herkes caddeye in miş. Yayalar bir taraftan, trafik bir taraftan, ticaret yapmak mümkün değil. Yani ben yapamıyorum ama cadde'de ki bütün mağazalar yapıyor. İnsanlar 2012'de dünyanın sonunun geleceğine inanmış olacaklar ki çılgınlar gibi alışveriş yapıyorlar. Ölmeden önce herkes alışveriş yapıyor. Oysa, ölmeden önce yapılması gereken çok şey var. Ben bekliyorum. Hele bir dünya'nın sonu gelsin görelim, ondan sonra düşünürüz...

Gün içinde sıcak suya sirke ve karabiber içmeye devam ettim. İyi geliyor. Tedbiri elden bırakmamak gerek. Hastalandı mı tedavisi daha zor ve masraflı oluyor.

Akşam yemeğimi yedim ve gidiyorum e-günlüğüm. Kendine iyi bak, ortalıklarda dolaşma, dikkatli ol, "benimle gel çukulata vericem" diyen insanlara kanma. Hoşçakal. Artık pazartesi yine yazışırız...

Tarih:14/11/09

Saat: 17:07

Biliyor musun: Peru'nun kuzey sahillerine Ekim sonundan bu yana karaya vuran 300 kadar deniz aslanının zehirli ançuez verilerek öldürüldüğü anlaşıl mış... Balıkçılıktan sorumlu Devlet Bakanı Mercedes Araoz, hayvanlara zehirli ançüez verildiğinin tespit edildiğini bildirdi ve bu "ekolojik katliamı" kınadı.

Çirkin söz: "Şehit cenazesi gelsin de bağıralım diyenler var" Başbakan'ın Meclis konuşmasından... (ntvmsnbc.com)

Güzel söz: "Hayat herkes için acı. Benim boş yere dilediklerime sahip olmuş nice insanlar gördüm, onlar da mesut değil..." Balzac

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ikinci paragrafta YNGD li gidalarin yan etkileri ütopik de olsa gerceklesmesi dilegimiz olsun: "Bütün dünya buna inansa, bir inansa hayat bayram olsa... " diyor Senay nostaljik sarkisinda. Keske olsa. www.youtube.com/watch?v=FvOqq3aP0iY Sirkeli karabiberli cayindan baska, eger icmiyorsaniz birde taze zencefil cayi icmenizi nacizane tavsiye ederim. Tatli arzu ederseniz bardaginizdaki cay hafif ilidiktan sonra icine bir tatli kasigi kadar bal karistirabilirsiniz. Nefiss! harika bir cay. Tadi hos. icimi hos. Mide icin, bagisiklik sistemini güclendiren, üsüyenler icin mevsimlik... yani her derde deva. Günde 1-3 bardak zencefil cayi icmek domuz asisi icmeyi falan aratmaz, garanti... :))

mine objektif 
 14.11.2009 21:17
Cevap :
Yorum, katkı ve güzel bilgiler için teşekkür ederim. Zencefil çayı ara sıra içiyorum, sıcak limon suyuna da bal katarak içerim, bir de çay'a katayım bakayım:) Zencefil çayını da artırayım bakalım. Garanti vermişsiniz:)) Sevgiler, saygılar.  16.11.2009 11:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 512
Toplam yorum
: 333
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster